Hoofdstuk 6

120 4 3
                                    

POV Charlie
Ik sta voor Jordy's huis en druk op de bel, je hoort een grappig deuntje. Al niet veel later opent hij de deur. "Heey!" Roept hij als hij mij voor de deur ziet staan. Ik loop naar binnen samen lopen we naar zijn kamer. Nadat we veel gepraat hadden over onzin dingen zat hij achter de computer en ik lag op zijn bed. Ik moest denken aan die jongen bij Dylan's kluisje, hij zag er zo raar uit. Ik ging op mijn telefoon en opende de app snapface (een soort instagram maar dan kun je heel veel meer doen en zien, ook wie op wies acc kijkt enzo) Ik klikte op Dylan's account en keek naar met wie ze vrienden was. Ik zag hem er niet tussen staan misschien had hij de app niet. Ik kijk naar wie allemaal op haar account gekeken heeft, opeens zie ik een account met een profille foto waar hij heel erg op lijkt. Ik klik op het account en zie allemaal foto's van meisjes, maar dan zie ik ook een foto van Dylan in haar ondergoed. Hoe komt hij daar aan? Ik scrol snel door de anderen foto's er staan allemaal halfnaakte meisjes op, ook van Dylan! Wat nu?

POV Dylan

Even later als ik gestopt ben met huilen en ik en Kylie in haar kamer zitten is het stil. Opeens hoor ik een berichtje binnen komen op mijn telefoon. Ik open het en begin met lezen. Er staat "hey ken je me nog mason? Ik zou maar oppassen als ik jou was! Ik kom je halen en als ik je heb zul je geen 2de keer meer ontsnappen!" Ik kijk geschrokken naar het berichtje. "Wat is er?" Vraagt Kylie al snel als ze naar me kijkt. "Uhm niks hoor" zeg ik snel. Kylie pakt mijn telefoon af en ziet het berichtje. "MASON!" Opnieuw hoor ik ping. Kylie en ik kijken allebij gelijk naar het scherm. Het is een foto. Een foto van mij met blauwe plekken en ik mijn ondergoed. Onee hoe komt hij daaraan, heeft hij die gemaakt ik herinner het me niet meer. Of tog wel het is gemaakt toen ik ontvoert was! "Omg gaat het Dylan?!" Ik barst opnieuw in tranen uit. En nog een keer hoor ik het geluidje van een bericht. Ik pak mijn telefoon uit Kylie's handen en lees het. "Dit is pas het begin 😈" SHIT WAT MOET IK DOEN?!

POV Mason

HAHAHA Ze zal wel geschrokken zijn. Lekker voor haar ik kom haar halen! Ik ga haar het leven zuur maken!

"Just Friends"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu