POV Dylan
Wouw het is best wel koud buiten. Laat ik maar snel naar huis gaan... even later zie ik iemand voor mijn deur staan. Wie is dat? Ik ga de bosjes in en gluur tussen de blaadjes door. Als ik goed kijk zie ik wie het is het is mijn moeder. Snel kom ik de bosjes uit en loop naar mijn huis, het is al best wel donker. Snel stap ik achter haar het huis in maar dan zie ik iets op de vloer liggen. Het is bloed!! Ik schrik en mijn moeder zo tezien ook, ze kijkt achterom en ziet mij staan. Ze loopt snel naar buiten en probeerd mij mee te trekken maar ik loop angstig door naar de woonkamer. Omgg wie ligt er op de grond! "PAPA!" Schreeuw ik zo hard mogelijk. Ik barst in tranen uit. Mijn moeder komt snel naar binnen lopen en schrikt net zo erg als mij. Ik loop naar mijn vader toe en zie dan een briefje liggen. Dit is pas het begin m. Staat er op. Het begin! Ik probeer mijn vader wakker te schudden terwijl mijn moeder de ambulance belt maar als ik zijn hooft optil zie ik dat zijn keel is doorgesneden. Ik sla mijn handen voor mijn mond en ga nog harder huilen dan eerst. Mijn moeder komt binnen gelopen en ziet het ook ze barst uit in tranen en word steeds roder. Dan horen we de ambulance maar het is al telaat... mijn vader is al verloren, hij is dood....
POV Mason
Ik sta door de tuin te gluuren het is gelukt hij is dood. Ze huilt heel hard maar het raakt mij niet. Dit verdient ze, er komt nog veel meer.
POV Charlie
Ik loop over straat langs Dylan haar huis. Eerst viel me het niet op maar toen zag ik iemand uit haar tuin komen. Hij loopt mijn kant op maar gaat dan rechts af. Volgensmij is dit de jongen of terwijl man die ik tegenkwam in de school. Waarom staat de ambulance voor Dylan's huis? Ik loop de man achterna om te kijken waar hij heen gaat. Wat zit er aan zijn handen? Is dat bloed?? "Uhmm sorry meneer dat ik het vraag maar wat deed u net in Dylans tuin? De man draait zig om hij staat precies met z'n gezicht in een lantarenpaal. Wacht hij komt me bekent voor... van een foto uit mijn baby album. Wie is die man? "Charlie?!" Zegt hij opeens. Wie is hij nou denk ik? "Mijn zoon!" Mijn zoon waar heeft hij het over? "Je kunt beter snel weg gaan je komt in de problemen!" Weg gaan?problemen? "Waar heeft u het over?" Vraag ik beleeft. Dan opeens herriner ik het me... dit kan tog niet waar zijn.... is hij mijn vader? Het moment dat ik net mijn mond open wou doen was hij weg. Wat moet ik nu???
POV Mason
Charlie! Ik had hem niet herkent. Mijn zoon?! Wat doet hij hier?? Ik mag me niet laten afleiden ik moet dat meisje tepakken krijgen!
JE LEEST
"Just Friends"
RomanceDylan is een meisje met een groot verleden die nog niemand weet. Maar als Mr.Badboy zijn geheim verteld, doet zij dat ook. Maar wat gebeurt er als hun verleden weer opduikt? Komt het nog goed?