part 8

458 28 0
                                    

"Auuu, moja hlava" vzdychla som a znova som padla do perín. POtichu som ležala a čakala som kým sa mi prestane točiť svet.

"Dobré ránkoopilec." vošiel mi do izby Niall a podal mi vodu s tabletkou.

"Vďaka, koľko je hodín?"

"Jedna." sadol si ku mne na posteľ. Ja som si dalal tabletku a znova som si ľahla. 

"Jedno mi neni jasné, ako to že sa môžeš opiť?" spýtal sa ma začudovane. Ja som sa len potichu zasmiala.

"Môžem, ale je to dosť ťažké." poriadne som sa prikrila keďže som bola naha. Niall bol ticho. Ležali sme vedla seba.

"Viem že to bude asi blbé, ale...mohla by som sa k tebe pritúliť?" spýtala som sa ho potichu a čakala som čo mi na to povie.

"Jasné." odpovedal a tak som sa k nemu pritúlila. Objala som ho jednou rukou okolo pása a lahla som si mu na hruď. Počúvala som ako mu bije srdce. Ležali sme tam dosť dlho. Potom som sa posadila a nejako som sa zabalila do periny. POstavila som sa a počkala som kým ma prejdú závrate. Išla som do kúpeľne a zhodila som zo seba uterák. dala som si sprchu a urobila som zo seba človeka. Vrátila som sa do izby a obliekla som sa. 

"Ideme sa najesť?" spýtala som sa Nialla ktorý celý čas pozeral a niečo ťukal do  mobilu.

"Môžme." postavil sa z postele a spolu sme išli do reštaurácie. Keď sme tam prišli tak sme uvideli aj ostatných. Nabrali sme si jesť a vrátili sme sa k nim. Pustili sme sa do jedla a ja som celý čas bojovala s bolesťami hlavy. Po chvíľke som dojedla a odtlačila som od seba zvyšok jedla. Bolo mi z toho zle. Ako som videla tak ostatný na tom neboli nijak extra dobre. Napila som sa vody a potom sme tam všetci len tak sedeli. Nakoniec sme všetci spoločne odišli hore do izieb. Všetci sa mi nasáčkovali na izbu a sadli si pred telku.

"To ako nemáte vlastnú telku na izbách?" 

"Nie" povedali zborovo a ja som len pretočila očami. Vzala som si mobil a našla som si zmeškaný hovor od kamarátky ktorí býva v Taliansku. Zavolala som jej a sadla som si do kresla ktoré bolo pri okne.

"Ciao bellezza come noi?"(Ahoj krásavica ako sa máme?)

"Ma bene, cosa vuoi?"(Ale dobre, a čo si chcela?)-ja

"Quando venite a trovarmi? "(Kedy ma prídeš pozrieť?)

"Perdo circa tre settimane a Milano. Io sto facendo ora assistant manager One Direction e io con loro in tour. Ora siamo fuori alla fine della settimana. Poi, Nuova Zelanda e Australia. Poi vado in Italia, ma non so per quanto tempo astensione. "(Prídem asi o tri týždne do Milána. Robím teraz asistentku manažérovi One Direction a tak som s nimi na turné. Momentálne máme voľno do konca týždňa. Potom Nový Zéland a Austrália. POtom prídem do Talianska, ale neviem ako dlho sa zdržím.")

"Beh, sono sexy?."( Dobre, a sú sexi?)

"Sì davvero, perché quando sono in Italia, quindi chiamerò e parleremo. "(Áno veľmi, veď keď budem v Taliansku tak ti zavolám a porozprávame sa.)

"Vero, così ciao."(Platí, tak ahoj.) povedala a zložila, ja som len hodila mobil na stôl a pozerala som telku.

"Čo na mňa čumíte?" spýtala som sa chalanov keď na mňa stále čumeli.

"Ty hovoríš po Taliansky?"(Hazza)

"Aj španielsky, francúzsky, slovensky, česki, ruski, arabsky, japonsky, čínsky, mongólsky a ešte volako už ani neviem koľkými jazykmi hovorím." povedala som im ako keby som hovorila že je to normálne. Oni sa len odvrátili a ďalej sa venovali svojim činnostiam. Celý deň sme nič nerobili. Nakoniec som išla unavená spať.

Dááámi, vôbec sa mi to nepáči ale nevadí. Kľudne kritizujte aj to si vypočujem. Rada by som vedela či je to zatiaľ dobré alebo či tam mám niečo zmeniť a tak. A keď nie tak zajtra čakajte ďalšiu, poprípade dneska ak sa budem mov nudiť. :DPS: A nechajte aj nejaké votes a aj comments dik :D PPS: Vďaka že to čítate. :D 

Nikdo sa to nedozvie (One Direction)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt