Chcela by som sa ospravedlniť za neslušné výrazy v tejto časti. Vopred sa ospravedlňujem. Zuzana...hovorila som ti že bude aj erotikuš časť. :)
Prechádzala som sa po Homles Chapel a kochala som sa prírodou. Musím uznať že je tu nádhene. Pripomína mi to môj domov. Teplý vánok mi jemne rozfúkal vlasy. Prechádzala som sa po centre, dá sa povedať takého malého mestečka. Kúpila som si zmrzlinu a vydala som sa smerom k lúke. Keď som tam prišla tak som si dala bundu na zem a sadla som si na ňu. Kochala som sa prírodou. Na lúke kvitli kvety a neďaleko sa pásli srny. Usmiala som sa a lahla som si. Pozorovala som oblaky. Potom mi na rozum prišli chalani. Čo im vyvediem ?? Určiteim to nedarujem. Od Nialla som to rozhodne nečakala. Brala som ho za najlepšieho priateľa. A on ma takto zradí. Znova som sa posadila a rozmýšlala som nad plánom. Uskutočním ho až keď budeme naspäť v Londýne. Postavila som sa apomaly som sa vracala naspäť. Do domu som prišla asi okolo tretej. Naobedovala som sa a sadla som si do záhrady s knihou v ruke.
O 3 dni
Vystúpila som z auta a hneď som sa vydala smerom k môjmu taxíku. Práve sme dorazili z nášho víkendového pobytu v Homles Chaple. Nasadla som do taxíku a nadiktovala som mu svoju adresu. O chvíľku som už vystupovala v hoteli. Vzala som si z recepcie kľúče a išla som na izbu. Celú cestu autom s tými magormi som ľutovala že som s tým pekným športiakom vletela do rieky.
"Lebo ja musím byť taká blbá." šomrala som si zatiaľ čo som sa vyzliekala. Vliezla som pod sprchu a rýchlo som sa osprchovala. Potom som z nej vyšla a náha som prešla do šatníka. Obliekla som si čierne obtiahnuté šaty ktoré som mala ledva pod zadok. Chrbát som mala holý. Naschvál som si nedala podprsenku ani nohavičky. Dnes som mala v pláne si užiť. Namalovala som sa a na pery som si dala výrazný červený rúž. Vlasy som si natočila a v jemných kučerách som ich nechala splývať na chrbát a plecia. Zvidne som sa usmiala a do kabelky ladiacej k šatom som si dala mobil, make-up, rúž a peniaze. Obula som si vysoké topánky na platforme a ešte raz som sa na seba v zrkadle zvodne usmiala. Vyšla som z apartmánu a išla som dole na recepciu
"Môžete mi dať nejaké rýchle auto? Najlepšie čierne ferrari alebo žlté porsche. A čo najrýchlejšie." povedala som tomu debilkovi ktorý sedel za pultom. O chvíľku mi už podával kľúče. Len som si ich zobrala a išla som von. Auto už čakalo tak som len nasadla a išla som preč. Zaparkovala som pri Funkhy Budhovi a ladne som z auta vystúpila. Všetci obdivne pískali a chalani ma preťahovali pohľadom. Len som sa usmiala na ochranku a oni ma pustili dnu. Bolo tam dosť ľudí. Zamierila som k partii chalanov sediacim v boxe oproti tým debilom. Zatiaľ si a nevšimli. teda nikto okrem Zayna.
"Môžem si k vám prisadnúť?"
"Jasné mačička." povedal jeden pekný blondiak a ponúkol mi miesto vedľa seba."
"Čo si dáš na pitie?" opýtal sa brunet s peknými očami.
"Vás." povedala som jednoducho a všetkých som naraz zhypnotizovala.
"Nebudete kričať, brániť sa a budete len spolupracovať." povedala som a zakusla som sa jednému do zápestia. Keď som mala dosť tak som sa oňho oprela a nohy som si vyložila na jedného sexi chalana. Hmm...možno si aj zajebem.
"Chlapci, doneste si sem nejaké dievčatká, aby mi nebolo smutno." povedala som a ako na povel sa dvaja z nich postavili a o chvíľku pri nás sedelo asi 5 dievčat. Hneď sme sa dali do reči. Ja som postupne z každého pila a potom som tie baby premenila. Asi o pol hodinu sa prebrali. Inokedy by to trvalo dlhšie ale alkohol urýchluje premenu.
"Napite sa z nich." povedala som a oni tak hneď urobili. Chalani si ma všimlia sledovali celé to dianie. Len som sa na nich usmiala. Vzala som si zápestie toho sexi chalana s ktorým som mala v pláne si zajebať a začala som z neho piť. Keď som mala dosť tak som si len zvodne oblizla pery.
"Čo si to s nami urobila?" spýtala sa ma jedna baba.
"Nič len som vás premenila na upírov." odpovedala som a hladkala som chalanovi o ktorého som bola opretá kamoša. On len vzdychal a ja som si to užívala.
"To je super. Vďaka." poďakovala sa jedna a tiež sa vrhla na jednho chalana. Ja som sa pozrela na toho sexi bruneta a sadla som si na neho obkročmo. Obierala som sa svojim citlivím miestom o kamoša a bozkávala som ho. Potom som mu rozopla zips na nohaviciach a on mi trochu vyhrnul šaty. Ja som si na jeho kamoša sadla a začala som sa pohybovať. Keď sme sa spravili tak som z neho zliezla a trochu som sa upravila. Dala som mu ešte jednu pusu a potom som kývla na barmana. Ten okamžite prišiel.
"Ahoj krásavec. Dones nám prosím vychladený šampus a veľmi veľa vodky. Vďaka." dala som mu pusu a on hneď odišil. Ani ten nebol na zahodenie. Sadla som si naspäť a bavila sa s jednou babou. Sledovali sme dianie okolo seba. Tri baby si užívali tak ako ja pred chvíľou so sexi brunetom a jedna sa so mnou rozprávala. Chalani na mňa stále čumeli tak som im ukázala prostredník a ďalej som sa rozprávala s tou babou. Nakoniec sa k nám vybral Zayn s Harrym a Niallom.
"Ale ale, čo vás k nám privádza páni. Ak si chcete zajebať tak sa spítajte tuná dám. Ja svojho chlapca na večer zarezervovaného mám." povedala som a usmiala som sa. Baby sa na nich zvodne pozerali a všimla som si ako začínajú byť chalani nadržaný. Louis s Liamom tu už neboli. Zrejme išli domov.
"Môžme vedieť čo to robíš?"(Niall.)
"Ja si len užívam Niall. Ty by si to tiež mohol skúsiť. Tuná moja kamarátka je voľná. Všakže Madison." pozrela som sa na tú babu a tá hneď odtiahla Nialla bokom a začala ho vášnivo bozkávať.
"Prečo si z nich spravila upírov Bianca?"(Harry)
"Lebo sa mi chcelo. A pozri sa. Zo sivých myšiek sú žhavé dračice. Vidím že si tak akurát nadržaný a tipujem že máš chuť jednu pretiahnuť. Cate." ohlásila som ju a tá sa na neho vrhla ako Madison na Nialla.
"Tááák Zayn. Zostal si tu len ty." postavila som sa a išla som k nemu. Hladila som ho po kamošovi a jemu nechtiac unikol vzdych. Usmiala som sa a dala som mu pusu. On ma chytil za zadok a stláčal mi ho.
"EEE, na to ani nemysli." odtrhla som sa od neho a vrátila som sa späť k mojim dvom chlapcom. Obidvaja ma začali bozkávať a ja som len zaklonila hlavu. Jedného som odsotila a začala som z neho hltavo piť. Druhý ma stále bozkával a hladkal po celom tele.
"To stačí chlapci. Ty, choď po kolu a ty choď pretiahnuť niekoho iného." povedala som im a oni odišli. Potlapkala som po mieste vedľa seba.
"Prisadni si." Zayn chvíľu váhal ale potom si prisadol. Ja som si naňho hneď sadla obkročmo a začala som ho dráždiť.
"Viem že ma chceš bejby. Nebráň sa tomu. Si nadržaný rovnako ako ja, tak v čom je problém."
"V tom že si vypočítavá kurva. Prepáč, ale mám priateľku."
"Ako keby mňa to zaujímalo." Rozopla sm mu zips na nohaviciach a vytiahla som mu von jeho kamoša. Hladkala som mu ho a potom som si pred neho klakla. Začala som mu ho fajčiť. Keď sa spravil tak som to poslušne prehltla a sadla som si na neho. On mi vyhrnul šaty a ja som do seba strčila jeho kamoša. Vytiahol mi prsia z podprsenky a začal sa s nimi hrať popri tom ako som sa ja pohybovala na jeho kamošovi. Obidvaja sme vzdychali. Keď sme sa spravli tak som z neho zliezla a sadla si vedľa. Popravila som si šaty a hodila som do seba ďalšiu vodku.
"Musíš uznať, že keď spolu jebeme je to vždy najlepšie." zapriadla som mu do ucha.
"Toto bolo prvý a posledný raz." Povedal a postavil sa. Schmatol Harryho aj Nialla a odišli. Ja som sa len samolúbo usmiala a aj s babami sme ďalej pili a rozprávali sa.
YOU ARE READING
Nikdo sa to nedozvie (One Direction)
FanfictionPríbeh o záhadnej úpirke Biance, ktorá dostane prácu ak asistentka Paula Higginsa, ktorý je manažérom a šéfom ochranky One Direction. Dvaja členovia skupiny čoskoro zistia čo je zač a budú sa ju snažiš dostať odtiaľ preč. Nastanú však problémy, ktor...