Logan
Mikor beléptem a ház ajtaján ismét megcsapott a tömény alkohol illata... ő itt van, Nick bácsi itt van. Brad belökdösött a nappaliba, ahol mosolyogva várt Nick bácsi, Terry és Bill. Ezt nem hiszem el... nem akarom, hogy AZT tegyék velem... egyszerűen úgy érzem, hogy nem bírom elviselni most, most biztos, hogy nem... nem az övék vagyok, én csak Kendallé vagyok.Gustavo
Ki voltam borulva, bevallom kissé túlzásba vittem a kiabálást, de Kendall egyszer sem hódolt be nekem eddig, most mégis egy szó nélkül teszi, amit kérek és ez aggaszt engem... ez így nem normális. Ilyen fontos neki Logan?
- Kelly, ne ijedj meg, Tehervonat legyél készenlétben, mert kipróbalok valamit... - suttogtam majd Kendall felé fordultam. - Tudod, a kis barátocskádat most kefélik halálra Minesotában, míg te itt énekelgetsz... milyen mély kapcsolatotok volt, ha ennyire nem érdekel téged?
Kendall hirtelen ütött meg, még begurulni se volt időm olyan gyorsan kezdett el ordítani velem.
- NEM TUDSZ TE SEMMIT! NEM MEHETEK UTÁNA, MERT AKKOR JOBBAN BÁNTJÁK MAJD ÉS Ő AKART ELHAGYNI ENGEM! NEM SZABAD ERŐLTETNEM SEMMIT, HA Ő NEM AKARJA!!! - üvöltötte a képembe, mire elmosolyodtam.
- Nem akart elhagyni, meg akart védeni téged. Nem vagy önmagad, ha nincs itt... - magyarázta Kelly.
- Elegem van, hogy azt csinálod, amit mondok... - mormogtam, mire kapott Kelly egy videó üzenetet Logantől vagyis inkább róla, ahogy ütik őt és, ahogy próbálják megerőszakolni, de nem nagyon akar nekik összejönni.
- Gondolom emlékeztek rám. - jelent meg a felvételen Logan nagybátyja. - Hadd mutatkoztak be, Nick Henderson vagyok, Logan törvényes gyámja és a rendőrség egyik jó barátja. Ó és hadd mutassam be a barátaimat is... Terry, Bill és Brad. Hetente küldünk nektek videót, hogy ne hiányozzon a kis szerelmének Logan, ja és hogy el ne felejtsem... nyugi Kendall az első alkalmát is látni fogod.
- Nick! - kiáltotta Brad. - A kölyökbe beleszúrt egy kést Terry!
- Bazd meg! - kiáltotta Nick, majd elrohant és itt volt vége a felvételnek. Nem vagyok gyenge, de bevallom, a földön kötöttem ki.
- Kés?! - ejtettem ki a számon és a hangom remegett. - Kérlek, éld túl!!!*1 hét múlva*
Egy videó érkezett és rögtön megnéztük azt. Logan feküdt a matracán, izzadt volt és a kötés véres, éppen aludt, de Brad odament és bele rúgott a sebébe. Logan rögtön felriadt és könnybe lábadt a szeme.
- Köszönj a barátaidnak és a kis szejejmednek, akit álmodban hívtál! - utasította Logant, mire ő riadtan nézett a kamerába.
- Ne gyertek ide! Felejtsetek el! Nem létezem! - kiáltotta.
- Azt mondtam, hogy köszönj! - ledobta a földre a kamerát, de még látni lehetett, hogy mit tesz vele. Lehúzta róla a takarót és a torkához egy bicskát tartott. - Vetkőzz, mert az fájni, fog, ha én vetkőztetlek!
- Nem fogsz megdugni! - kiabálta Logan, mire Bill rontott be.
- Ha kanos vagy gyere és dugj velem! - szólt Bradre, aki ki is vonult a szobából, mire Bill leült az ágy szélére és betakargatta Logant. - Mondtam, hogy tünj innen... veszélyes itt neked. Tudod, hogy milyen kapcsolatom van Braddel, nem akarom, hogy neked is ilyen életet kelljen élned, mint nekem. Ma este elmész innen és jobb életed lesz... minden jobb lesz, hidd el!
- Bill, de akkor téged fognak... - kezdett ellenkezni Logan.
- Azért, hogy ne kelljen úgy élned, mint nekem mindet megteszek. - motyogta Bill, majd berontott Brad és karjánál fogva magával rángatta Billt.
Itt végeszakadt a videónak... pedig azt hittem, hogy kínozni fogják Logant erre megmondják, hogy mikor szökik meg. Már épp meg akartuk állítani a videót, amikor beugrott a képbe Bill.
- Hajnali kettőkor indul egy autóval... a legjobb barátom fogja vinni, Jerry. Vigyázzatok rá és szeressétek!
Mostmár tényleg vége lett a videónak... sokat köszönhetünk Billnek, ha sikerül a terv.
YOU ARE READING
What the Hell? [BEFEJEZETT]
RandomEgy srác, akinek az élete a pokolhoz hasonlít. Egy srác, akit minden nap bántalmaznak otthon. Egy srác, aki annak örül, ha senki sem veszi észre, ha senki sem szól hozzá. Egy srác, aki fél élni, mert ő egy apró hibáért is hatalmas verést kap. Soha n...