Logan
-Te szerecsétlen! Mit képzelsz?! Ki vagy te?!-kaptam a mai nap első ütését a gyomromba csupán, mert korábban akartam elmenni suliba. Kb. fél 9-ig ütött, majd elzavart a háztól a nagybátyám. Futva indultam meg az iskola felé, nem foglalkozva a fájdalommal. Épp, hogy beértem a terembe a tanár előtt.
-Mr. Henderson a késésének az oka?-kérdezte az ofi.
-Sajnálom... későn indultam... a nagybátyámmal meg kellett beszélnünk pár dolgot.
-Többször ne forduljon elő.-mosolygott rám az ofi.
-Rendben és még egyszer sajnálom.-mondtam, majd a gyomromhoz kaptam a kezem.
-James!-nevetett fel Carlos, az egyik osztálytársunk hangosan.
-Carlos!-szólt rá Kendall.
-Fiúk!-dühödött be az ofi.
-Tanárnő!-szólítottam meg.-Beszélhetnénk?
-Persze, gyere menjünk ki.-mutatott a folyosó felé és kivonultunk.Kendall
-Látjátok már megint megmentett minket.-mondta Carlos.
-Szóval ma lesz a meghallgatás.-örvendezett James.
-Nem akarok szemét lenni, de négy fős bandát keresnek... utána néztem.-mondta Carlos.
-Hárman már vagyunk, de ki legyen a negyedik?-kérdezte James. Kicsengettek és az ofi mosolyogva köszönt el tőlünk. Most jött a tesi...James
Már mindenki kész volt és már én is mentem volna kifelé, amikor meghallottam, hogy valaki énekel. Elindítottam egy videó felvételt és elindultam a hang irányába. A stréber osztálytársunk volt ott és a törülközőket hajtogatta.
-James!-ugrott a hátamra Carlos. Gyorsan elmentettem a videót, de Logan odajött hozzánk.
-Már vagy 5 perce megy az óra... siessetek!-szólt ránk Logan.Logan
Iszonyatosan fáj a hasam. Felhajtottam az ingem, hogy megnézzem mi van és rosszabb volt mint amire számítottam.Carlos
Visszafutottam az öltözőbe a pulcsimért és láttam, hogy Logan hasa kék-zöld és néhol vérzik is. Mi történt vele?
-Logan?-szólítottam meg, mire gyorsan lehúzta az inget a hasára.
-Miben segíthetek?-kérdezte, miközben a keze ökölbe szorult. Biztos fáj neki...
-Tudsz adni egy tiszta törülközőt?-kérdeztem, mire mosolyogva mire ő rögtön dobott is egyet. Szólnom kell Kendallnek és Jamesnek... hátha tudunk érte tenni valamit.
VOCÊ ESTÁ LENDO
What the Hell? [BEFEJEZETT]
DiversosEgy srác, akinek az élete a pokolhoz hasonlít. Egy srác, akit minden nap bántalmaznak otthon. Egy srác, aki annak örül, ha senki sem veszi észre, ha senki sem szól hozzá. Egy srác, aki fél élni, mert ő egy apró hibáért is hatalmas verést kap. Soha n...