11. fejezet

974 81 4
                                    

Sajnálom, de következő vasárnap nem lesz rész, mert bennmaradósom van.

Terry
Mosolyogva vártam Logant, míg Kendall idegesen járkált fel-alá.
-Nyugtasd már le a pasid!-szóltam az aggódó lányra, majd a táskámhoz mentem és elővettem az ajándékomat, amit Logannek szántam. Mikor betolták az ajtón sápadt volt és izzadt, így odasiettem hozzá, kicsomagoltam az ajándékát, majd a szájához dugtam és kényszerítettem, hogy így meg... mikor már elegendőnek tituláltam az alkohol szintjét felkaptam az ölembe és bevittem a mosdóba, aminek bezártam az ajtaját és felpréseltem rá Logant, aki rögtön elkezdte kényeztetni a nyakamat. Lehúzta a cipzárt a nadrágomon és belé is vágódtam, minden figyelmeztetés nélkül... a könnyei folytak és a szemei is csukva voltak.
-Kendall, ez fáj...-suttogta, mire megtorpantam és az ajtóba ütöttem, a szemei kipattantak és csillogtak, valószínűleg a láztól.
-Jegyezd meg egy életre, Logan Henderson... az enyém vagy és más nem nyúlhat hozzád!-sziszegtem, mire Logan arcán feltűnt a félelem.-Világos?
A csuklóját kezdtem el szorítani, mát majdnem eltörte,  mikor szólás nyitotta a száját.
-Igen, világos, Terry.-suttogta, de a hangja még így is remegett egy kicsit.
-Az én nevemet nyögd majd Logan!-nyajoltam a nyakához, majd erősen megszívtam azt, egy nagyon jól látható helyen.

Kendall
Mikor Logan és Terry visszatértek rögtön tudtuk, hogy mit csináltak... Logan mégis szomorú volt és remegett is. Odasiettem hozzá és á derekára simítottam a kezem, majd az ágyig eltámogattam és eközben észrevettem, hogy Terry kiszívta á nyakát, így megpusziltam azt helyet és Logan ajkaira hajoltam... visszacsókolt, majd hirtelen ellökött magától.
-Mi nem illünk össze....-suttogta Logan, majd lefeküdt az ágyra és kért minket, hogy távozzunk, de mi csak á szobából mentünk ki, ahol Terry adta az egyik pofot, Jo a másikat... nevetnem kellett ezen a dolgon és meg is tettem.

Logan
Ott feküdtem magzatpózba és bőgtem, mert Terryvel ismét lefeküdtem, mert ittam és mert nem tudtam Kendallt azonnal ellökni magamtól, pedig ezt kellett volna tennem... neki sokkal jobb nélkülem, egy szép lánnyal... igaz?

What the Hell? [BEFEJEZETT]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant