Logan
Folytak a könnyeim, ahogy ismét a karjaiban tartott... egyszerűen, amint megláttam sírni kezdtem... A terv, amit Bill-lel szőttünk elbukott... már Kendall majdnem magához ölelt, amikor elkapott a nagybátyám. Nem akartam elhinni, hogy ez történt.
- Engedd el! - kiáltotta Kendall, mire az engem a karjaiban tartó férfi előhúzott a dzsekijéből egy pisztolyt.
- Fogd be a szádat szöszi! - kiáltotta Nick bácsi, majd Terry karjai közé lökött, míg Brad Billt tartotta. Terry kezei belemarkoltak a fenekembe és én megpróbáltam őt eltolni magamtól.
- Engedjétek el! Nem látjátok, hogy szenved? - kérdezte Kendall teljesen kikelve önmagából. - Tudom, hogy milyen, ha utálsz valakit, de attól, hogy nem kedveled Logant nem kéne kínozni.
- Nem érted! - kiáltotta Nick bácsi. - Miatta halt meg mindenki, aki fontos volt nekem... és még a feleségemet is megölte. Nem az a szende kis szűz, mint, akinek hiszed! El sem tudod képzelni, hogy hányszor itatta le őt Terry és dugta meg! Még egyszer négyesben is csinálták Billékkel... szóval ne higyjétek, hogy ártatlan! És hogy a feleségemet hogy ölte meg?! Éppen szeretkeztünk, amikor ez a nyomorék berontott véresen, hogy baj van... egy veszett kóborkutyát engedett be a házba és amiatt a dög miatt halt meg Emily!
- Öt éves volt! - kiáltotta hirtelen Bill, mire Brad megszorította a védelmező nemi szervét, ami által összeszorított álkapccsal nyögött fel.
- Egy öt éves gyilkos! - kiáltotta Nick bácsi és láttam, hogy bekattant, de mielőtt megállíthattam volna Terry megcsókolt és a földre döntött.Kendall
Logan a földre került és Bill is, míg Bill élvezte a helyzetet Logan tiltakozása jeléül próbálta eltolni magától a férfit, de nem nagyon sikerült neki. Bill lágyan suttogott valamit Brad fülébe, mire ő csak elmosolyodott és Terryt is odahívta magukhoz.
- Logan! - kiáltott Nick, miközben hajánál fogva rántotta magához a könnyező fiút. Jó erős hajhagymái lehetnek... Hirtelen emelte Logan halántékához a fegyvert Nick, majd elmosolyodott. - Szopj le itt és most a szerelmed előtt!
- T-tessék? - kérdezte megszeppenve Logan, mire Nick kibisztosította a fegyvert.
- Jól hallottad Szarzsák! Légy most az egyszer hasznos életedben! - nevetett Nick, majd Logan arcához nyomta a nemi szervét. Logan nem mozdult... na jó, remegett egész testében, de nem húzta le a cipzárt és nem tett semmit az ügy érdekében. Brad, Bill és Terry eltűntek a szemünk elől és hallani sem lehetett őket. Nick sóhajtott, majd leguggolt Logan elé. - Mi a baj, Kölyök? Meg akarsz halni?Logan
- Nem is tudtam, hogy én... - a hangom halk és gyenge volt. - Én miattam halt meg Emily?
- Nem emlékeztél? - kérdezte Nick és némi meglepődottséget lehetett felfedezni a hagjába.
- É-én tényleg nem tudtam! - sírtam fel, mire hirtelen magához ölelt Nick. Lefagytam, majd megfeszültem, amikor észrevettem, hogy a fegyver is a kezében van. - Ha csak úgy élhetek, hogy leszoplak, akkor ölj meg! Én mindig is úgy tekintettem rád, mint egy apára akármennyire is ütöttél... ha ezt megtenném akkor a kapcsolatunk drasztikusan megváltozna és én csak azt szeretném, hogy az apám légy!
Nick sírni kezdett és, ahogy szorosabban akart ölelni elsült a pisztoly és a lövedék...Carlos
Logan vérzett, míg Nick ült mellette és sírt.
-NE HAGYJ EL TE IS! - kiáltotta Nick, mire a másik 3 jómadár is megérkezett.
- Nick! - fogta le Terry a férfit. - Te most tényleg megölted! Hogy tehetted?!
- Mit műveltél te hülye?! Ezt sehogy sem fogod tudni kimagyarázni! - kiabált a zokogó férfival Brad, míg Bill szépen lassan Loganhez sétált. Hogy Kendall miért nem ment oda Loganhez? Azért, mert sokkot kapott... mozdulni sem bírt.
Hirtelen jelentek meg a rendőr autók szirénázó, mint az amerikai filmekben, amúgy senki sem hívta őket, de mindegy... szóval ez a sziréna megzavarta a város csöndjét és sorra villanyok gyúltak a lakóházakban, hotelekben... Pár embernek csak az álmát vette el ez a történés, de Kendalltől talán az egyik legfontosabb személyt.
YOU ARE READING
What the Hell? [BEFEJEZETT]
RandomEgy srác, akinek az élete a pokolhoz hasonlít. Egy srác, akit minden nap bántalmaznak otthon. Egy srác, aki annak örül, ha senki sem veszi észre, ha senki sem szól hozzá. Egy srác, aki fél élni, mert ő egy apró hibáért is hatalmas verést kap. Soha n...