AŞK'IN KARANLIK TARAFI

238 12 9
                                    

Yeni bir gün, yeni bir sabah ve yeni bir hayat aklımdan bu düşünceler geçerken koltuğa oturmuş saçlarımı düzlestiriyordum. Aynadan kendi görüntüme baktım çok ifadesizdi şu son yaşadığım şeylerden sonra gayet normal artık hissizleştim galiba daha çok oyalanmayıp Beyda'nın yanına indim.

"Günaydın" dedi güler yüzle.

"Günaydın" dedim onun gibi gülmeye çalışarak.

Beyda çok güçlü bir kız keşke bende onun gibi güçlü olmayı o kadar çok isterdim.

"1 Ay oldu farkında mısın ? Artık yeter unut hep kendine yapıyorsun Ezgi "

Onu duymamazlıktan geldim ama haklıydı unutmam lazımdı ama bunun için bende çok çaba harcıyorum.

"Ben mutluyum bir kere tamam mı ?" dedim.

"Bu mu senin mutlu halin herkesi kandırabilirsin ama beni kandıramazsın"

"Tamam ya her neyse okula geç kalcaz" dedim.

"Tomom hor noyso okolo göç kolcoz, sen kaç bakalım daha ne kadar kaçacaksın "

Sonunda evden çıkabildik yürürek okula geldik.

Sınıfa girdiğimizde sırama oturdum Beyda'da yanıma oturdu tabiki.

Sınıfa yeni 2 kişi gelmişti galiba çünkü onları hiç görmemiştim. Beyda'da beni dürtüklüyordu.

"Tamam gördüm kör değilim" dedim.

"Bilmem belki körsündür diye dedim hani "

Manyak ya bu kız tamam haklarını yememek lazım yakışıklılardı bana ne ya.

Hoca  içeri girdi dersimiz Tarih'ti ve hoca sınıf öğretmenimizdi o çocuklarda boş bi sıraya oturdular çocukların  gözleri aşırı derecede güzeldi.

Evet arkadaşlar yeni kitabım bu umarım beğenirsiniz ve okursunuz diğer kitabımı bazı sebeplerden dolayı sildim umarım bu kitabımıda beğenirsiniz oy ve yorum yapmayı unutmayın...

AŞK'IN KARANLIK TARAFIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin