Multimedya da Beyda ve Poyraz var.
Rüzgar hala dediğim kelimenin şoku içerisindeydi.
"Sen ciddi misin ? Yani ben doğru mu duydum sen bana seni seviyorum mu dedin doğru duydum demi ?" dedi
"Evet doğru duydun seni seviyorum dedim ve seviyorum da seni nolmuş ki çok mu anormal bi durum " dedim.
O anda içeri Poyraz ve Beyda girdiler sonunda gelmişlerdi.
"Siz barıştınız mı ??" dedi Beyda (meraklı).
Evet dercesine başımı saladım bi kaç dakika sessizlik oldu sonra da Rüzgar ve Poyraz gittiler.
"Evet sana gelelim Beyda siz naptınız?" dedim.
"H-h-hiç birşey ne yapabiliriz ki biz hem sana ne "
"Banane mi ?"
"Evet sanane gıcıklık yapıp söylemiycem inat değil mi istersen meraktan öl ama yok söylemiycem hıh"
"Beyda ne istiyon söyle yapcam ne istiyorsan söz " dedim.
Böyle inat ettiğinde genellikle birşeyler ister tanıyorum ben arkadaşımı.
"Bana en sevdiğin bilekliklerinden bir tanesini ver anlatıyım"
"Bilekliğim mi hayata olmaz bileklikleri ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun o yüzden bileklik olmaz kimseye veremem bilekliğimi " dedim.
"İyi bende hiçbirşey anlatmam sende meraktan öl hem söz vermedin mi ne istersen yapcam diye niye sözünden dönüyorsun çok ayıp 😏 " dedi.
Ne olduğunu öğrenmek için bilekliklerimden birisinden vazgeçecektim hemen odama çıkıp bilekliklerimden birisini seçip tekrar aşağı indim.
"Al bak bilekliğime iyi bak suya falan sokma hadi anlat şimdi olanları "
Beyda gülmeye başladı.
"Bilekliğime iyi bakmı sanki çocuğunu başka birisine zorla veriyormusun gibi ve çocuğuma iyi bak der gibi dedin"
"Tamam gülmeyi ve alay etmeyi keşfe anlat şimdi herşeyi " dedim.
"Şimdi sen gittikten sonra biz bi banka oturduk Poyraz duygularını söyledi beni seviyormuş duydun mu POYRAZ BENİ SEVİYORMUŞŞŞŞŞŞ sonra bende ona karşı olan duygularımı anlattım ve şuan çıkıyoruz kanka inanabiliyor musun ? Poyraz ve ben çıkıyoruzzzzzzz" çok heyecanlıydı.
"Tamam sakin ol ne bu heyecan gören de evlenme teklifi falan etti zanedecek sakin altı üstü bi çıkma teklifi etmiş"
"Romantizimin içine edecen illa demi odun öküz duygu yoksunu kalas "diye saydırmaya başladı.
"He duygu yoksunuyum oldu mu ?" dedim.
"Biliyorum zaten duygu yoksunu olduğunu " dedi.
"Ben yatıyorum sana iyi geceler" deyip odama çıktım ve yatağıma yattım.
1 gün sonra
Beyda sons ses müzik dinliyordu ve ben o müzik sesiyle uyandım bu saate bu seste müzik dinlemenin ne anlamı var ki üstümü giyinip hemen aşağı indim.
"Beydaaaaa" diye bağırdım
Duymuyordu bile beni bu seste duymasınıda beklemiyordum zaten yanına gidip omzuna dokununca korktu.
"Niye seslenmeden geldin ?" dedi.
Müziği kapattım huzur sessizlik o neydi öyle ya.
"Seslendim duymadın ve neden bu kadar yüksek seste müzik dinliyorsun ne derdin var kanka ya cidden "
"Seviyorum yüksek seste müzik dinlemeyi ne var "
"Kulaklıkla dinle " dedim.
Kapı çalındı kapıyı açmaya gittim ama kapıda kimse yoktu yerde bi hediye kutusu vardı alıp içeri geçtim.
"O ney ?" dedi Beyda.
"Hediye kutusu " dedim.
"Açsana "
"Üstünde not var" dedim.
"Okusana " dedi.
"Bu sayfaları okudukça sana olan aşkımı anlayacaksın -Kerem " dedim.
Benim bundan kurtuluşun yokmu yaa hediye kutusunu hiç açmadan çöpe attım.
Evet arkadaşlar bu bölüm bu kadardı umarım beğenirsiniz oy ve yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN KARANLIK TARAFI
ParanormalHerkes gibi sevilmek isteyen kişiler ama çocuğun herkesten farklı bir yanı var bakalım bu yanı ney ve kız bu durumda napacak...