KISKANÇLIK

111 5 1
                                    

Beyda'nın anlatımı

Uyandığımda direk aşağı indim Poyraz yoktu. Aşağıda kimse yoktu bende tek başıma kahvaltı yapmaya başladım canım çok sıkılmıştı Ezgi'yi uyandıracaktım ama sonra vazgeçtim ama o an aşağı Ezgi indi.

"Günaydın " dedi.

"Günaydın"

Direk salona geçip televizyon izlemeye başladı uykuda mı görüyor bu televizyonu neyse uğraşmıycam.

"Rüzgar yukarda mı ? Poyraz yokta"

"Yok yukarda değil nerde olabilirler ki " dedi.

İkimizde aradık ama açmadılar aklıma başka şeyler geliyordu başka birileri vardı.

"Ezgi!!!"

"Noldu ?"

"Ya başka birileri varsa" dedim

"He amk saçmaladın yapmazlar ya da yapmamışlardır demi benim de içime şüpe düşürdün" dedi.

"Ya yaparlarsa " dediğimde içeri girdiler arkalarından 2 tane kız girdi.

"Bunlar kim???" dedi Ezgi.

"Şey onlar" diye geveledi Rüzgar.

Ben zaten gözlerimi Poyraz dan ayırmıyordum sanki olduğum yerde çakılıp kalmıştım.

"Şey ney ben anladım ya defolup gidin buradan " diye bağırdı Ezgi.

"Bak Açıklayabiliriz " dedi Poyraz.

"Bence açıklama Poyraz gerek kalmadı şimdi kızlarıda alıp defolun" dedim.

O Sırada kızın birisi gelip Poyraz'ın dudağını öptü diğeri de Rüzgar'ın kucağına oturdu.

"Siz kimsiniz ?" dedi kızlar aynı anda.

Tabi Ezgi'nin şartelleri attı kızın kolundan tutup çekti. Ya AMK bizimkilerde tepki bile vermedi. Ezgi kusacak gibi oldu vr koşa koşa banyoya gitti bende yanına gittim baya bi kusuyordu. Rüzgar da yanına geldi.

"Aşkım iyi misin?" dedi.

"İyiyim sen keyfine bak'' dedi ve onu itekleyip kapıyı kapattı.

"İyi misin?" dedim.

"Değilim midem bulanıyor çok fazla " dedi.

Rüzgar hala kapıdan sesleniyordu ama sonra gitti.

"Ben odaya gitcem dinlenmek için bak Rüzgarı gönderme odaya " dedi.

"Tamam " dedim.

Salona geçtim o kızlar hala burdaydı. Kızların saçlarından tutup kapı dışarı ettim. Poyraz'da gelip sarılacaktı ki onu itekledim. Rüzgar Ezgi'nin odasına gidiyordu bende koşarak kapının önüne geçtim. Rüzgara girmemesini söyledim ama nafile beni kolumdan tutup çekti kapıdan ve içeri girdi bende girdim Ezgi kavga sesini duyunca kesin şunu diye baktı.

"Dışarı çık Beyda " dedi Rüzgar.

Ezgi ise bana hayır anlamında kaşını oynatı.

"Beyda özel konuşcaz lütfen " dedi Rüzgar.

Ezgi ye baktım "Tamam " dedi bende odadan çıktım.

Ezgi'nin anlatımı

Rüzgar hem suçlu hem güçlü ne anlatacaksa Beyda'yı da gönderdi odadan.

"Ne diyecen söyle " dedim.

"Bak anlatcam herşeyi "

"Umrumda gibi mi duruyor ama evet umrumda "

AŞK'IN KARANLIK TARAFIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin