AŞK'IN KARANLIK TARAFI

40 4 6
                                    

Multimedya da Ezgi var.

"Biz artık gidelim Rüzgar " dedi Poyraz.

"Tamam " dedi.

Beyda kapıya kadar geçirdi sonra yanıma geldi evi topladık biraz uzun sürdü ama neyse.

"Ezgi şimdi nolacak ?"

Beyda da endişeliydi biliyorum ikimizde tehlikedeydik ama en az onun zarar almasını sağlıyacağım nasıl olacak bilmiyorum ama olacak.

"Birşey olmayacak Beyda "

"Emin misin ?"

"Evet"

Kapı kırıldı ve içeri bi kaç kişi girdi.

"Onlar " dedi Beyda.

"Hatırlamana sevindim güzellim ama şuan senle bir işim yok yada dur sende Poyrazın sevdiği salak insansın demi " dedi o kişi.

"Sanane sen kimsin ki ve evimde ne işin var " dedim.

Alaycı bi şekilde gülüp bana yaklaştı.

"Demek geldin benim kim olduğumu merak ediyorsun öylemi ben Aras yani MUSALLATIN  seni öldürecek olan kişi " dedi.

"Öldürsene ne bekliyorsun o zaman " dedim.

Şaşırmıştı sanırım çünkü çok tuhaf bir şekilde bakıyordu.

"Yalvarmayacak mısın seni öldürmemem için " dedi.

"Ben kimseye yalvarmam " dedim.

"Seni burada öldürmiycem senin için çok güzel düşüncelerim var " dedi.

Kolumdan tutup götürmeye çalıştı.

"Bırak beni hiç bir yere götüremezsin  bırak " dedim.

Sinirlenmişti öyle bir tokat attı ki yere düştüm yere düşerken kafamı sehpaya çarpmıştım ve sonrası karanlık.

1 saat sonra

Uyandığımda bir sandalye ye bağlanmıştım ve her taraf kap karanlıktı.

"Uyandın sonunda demek "

"Beni niye buraya getirdin "

"Canım öyle istedi " dedi.

"Öldürsene beni daha ne duruyorsun"
"Seni öldürmiycem Rüzgarın canını yakmam için sana ihtiyacım var yani seni yavaş yavaş mahvetcem hayatın benim elimde"

"Beyda nerde  ona birşey yapmadın  demi"

"Beyda yok birşey yapmadım ben ona ama başka cin arkadaşlarım onunla ilgileniyorlar"

"Ne istiyorsun bizden ya Beyda ya birşey yapmasınlar "

"Merak etme Beyda ya birşey olmayacak ve ne istiyorum sizden dedim ya Rüzgarın canını yakmak istiyorum"

"Niye Rüzgar naptı ki sana ?"

"Orası seni hiç ilgilendirmez eğer sözümden çıkarsan seni çok kötü şeyler bekler hala bekliyor da "

"Niye seni dinleyecek misin ben sizden korkmuyorum hem "

"Vav cesarete bak sen demek korkmuyorsun bizden "

"Evet korkmak zorundamıyım "

Aras'ın anlatımı

Rüzgarın korumaya çalıştığı kız sonunda avcumun içindeyim pek bi cesaretli ama sonunda pes edip bana yalvaracak.

"Korkmaman ilginç "

Ses çıkarmadı cesareti beni çok şaşırtmıştı ve beni ona çeken birşey vardı ne olabilir neyse kendimi toparlamam gerek sonuçta ben bir cinim.

"Rüzgarı seviyor musun ?"

"Seni ilgilendiriyor mu ?"

Artık sinirlenmeye başlamıştım ve çenesini sertçe tutup kendime bakmaya zorladım.

"Bana bi daha karşı çıkmaya çalışma ve bana cevap ver Rüzgarı seviyor musun ?"

"Evet seviyorum "

"Bundan sonra  sevemeyeceksin çünkü bundan sonra sana benden başkası dokunamaz "

"Sen musallat olduğuna emin misin ?"
"Evet niye ki ?"

"Sapığa benziyorsun çünkü "

"Sen benimsin duydun mu beni "

"Ben senin falan değilim " diye bağırdı.

Bardağı taşıran son damla olmuştu iplerini çözdüm ve yakasından tutup duvara fırlattım canının acıdığını biliyorum ama sesini çıkarmamıştı bile nasıl bi insan bu böyle.

"Siz insanlar bu kadar acizsiniz işte ben seni uyarmıştım demi bana bi daha karşı gelmeyeceksin demiştim sana uyarmıştım seni "

Bana tiksinerek bakıyordu ve hiçbirşey demedi. O kadar güzel bakıyor ki kendimi alamıyorum onun gözlerine bakmaktan ama gözlerine bakınca Rüzgarı düşündüğünü  çok iyi görüyorum onu ne kadar çok sevdiğini biliyorum ama onu istiyorum Rüzgar dan ne eksiğim var benim.

"Canını yakmak istemiyorum bebeğim "

"Bırak o zaman beni "

"Cehenemime  hoşgeldin "

Evet arkadaşlar bu bölüm bu kadardı umarım beğenirsiniz yorum ve oy yapmayı unutmayın...

AŞK'IN KARANLIK TARAFIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin