Multimedya da Rüzgar var.
Ağlamaya devam ederken Beyda, Poyraz ve Rüzgar geliyorlardı.
"İyimisin !" dedi Beyda.
"İyim iyi olmamam için bir neden mi var niye iyi olmayım " dedim.
Beyda gelip sarıldı yine gözyaşlarımı tutamayıp ağlamaya başladım.
"Ağlamayı kes artık bi dinle başından beri sürekli sana birşeyler anlatmaya açıklamaya çalışıyorum hiç birisinde umursamadın beni dinlemedin bile ve bi sinirle böyle birşey yaptım" dedi Rüzgar.
"Bi sinirle öyle mi o zaman bende bir sinirle bir çok şey yapayım nasıl olur iyi olur mu o zaman bende gidip birisini öpeyim hı ne dersin " dedim.
Öyle bir tokat attı ki hem suçlu hem güçlü.
"Bunu hak ettin bilip bilmeden konuşuyorsun dediklerini yapmayı hele bi dene gör bakalım o zaman nolacak " dedi.
Poyraz ve Beyda her zamanki gibi sadece seyrediyorlardı.
"Hakettim öyle mi ? Gör bak dediklerimi nasıl yapıyorum sana inat değil mi " dedim
Beyda nın kolundan tutup götürüyordum ki hemen Poyraz karşımıza çıktı.
"O söylediklerini bi sinirle söyledin demi gerçek değildi yani sen yapmazsın böyle bir şeyi " dedi Poyraz.
"Tabiki de bi sinirle söyledi onu Ezgi niye öyle birşey yapsın demi " dedi Beyda.
"Yo niye yapmayım o yapabiliyor da ben neden yapmayım hem suçlu hem güçlü gelmiş bide tokat atıyor ben ona ne yaptım oraya doğruları söylemek için gittim ve karşılaştığım manzara nasıl bi şey tabi suç bende başka kimde olabilir "
"Bak o gerçekten böyle bir şeyi yapmak istemezdi ama cidden sinirlenince ne yaptığını bilmiyor sen bari saçma sapan birşey yapma " dedi Poyraz.
"Yapamazda zaten ben varken ne yapacakmış Rüzgar dan önce ben öldürürüm onu " dedi Beyda.
"Aferin sana tatlı kız 😉 " dedi Poyraz.
Beyda nın yanakları kızardı utandı tabi.''Niye sürekli beni uyarıyorıyorsunuz biriniz de gidip onunla konuşun sonuçta birisini öpen ben değilim gidip birazcıkta ona böyle konuşsanıza tüm suç bende mi ? Tek suçlu ben miyim onun hiç mi suçu yok burada en büyük suçlu o bi açıklama dahi yapmadı " dedim.
"Açıklama yapmaya çalıştı sen dinledin mi ? Veya diğer bütün konularda onu hiç dinledin mi açıklama yapmasını bekledin mi veya uyarısını umursadın mı ? Bunların hiçbirini yapmadın ve kendi bildiklerini yaptın ee o da artık napsın Ezgi ne bekliyorsun yapmadığı daha ne kaldı seni seviyor işte daha ne bekliyorsun sende onu seviyorsun ben bunun farkındayım Rüzgar'da bunun farkında " dedi Poyraz.
Farkın da olsa burada olurdu başka bir yerde değil keşke biraz olsa anlayabilse bunları ama belki anlıyordur bilmiyorum son gördüklerimden sonra ne yapacağımı bende bilmiyorum. Beyda sadece bana bakıyordu.
"Ee birşey demiyecek misin ?" dedi Beyda.
"Ne diyebilirim birşey demiyorum Beyda hadi artık gidelim " dedim
"Ezgi onu anlamaya çalış bak yaşadıkları kolay değil tamam seninde aynı şekilde kolay değil ama Kerem'i senin yanında görünce böyle oldu bak bende Beyda'yı seviyorum onun yanında başka birisini görseydim napardım bilmiyorum ama onu anlamaya çalış " dedi Poyraz.
Beyda'nın gözleri fal taşı gibi açılmıştı so kelimelerden sonra neye uğradığını şaşırdı ama doğruyu söylemek gerekirse gerçekten çok yakışıyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN KARANLIK TARAFI
Siêu nhiênHerkes gibi sevilmek isteyen kişiler ama çocuğun herkesten farklı bir yanı var bakalım bu yanı ney ve kız bu durumda napacak...