AŞK'IN KARANLIK TARAFI

54 5 2
                                    

Multimedya da Aras var

Aras'ın anlatımından devam.

"Cehenemime hoşgeldin "

"Bu eziyet nereye kadar devam edecek" dedi.

"Sen ne zaman burnunun dikine gitmeyi bırakıp benim oluncaya kadar devam edecek"

"Hiçbir zaman istediğin olmayacak duydun mu beni hem Rüzgar kurtarır"

"Öyleyse şimdi nerde neden seni kurtarmaya gelmedi seni sevseydi çoktan burayı basar ve seni kurtarırdı seni sevmiyor "

Gözleri dolmuştu gerçekten bi kaç günde Rüzgar'a bu kadar çok aşık olmuşmuydu nasıl bu kadar kısa bi sürede aşık olmuştu. İçeri başka bi cin girdi.

"Şunun arkadaşı zorluk çıkartıyor napalım"

"İstediğinizi yapın ama sakın öldürmeyin "

"Poyraz hepinizi öldürür çok ciddiyim ona dokunmayın lütfen " dedi ağlayarak.

"Ona birşey olmasını istemiyorsan benim istediklerimi yapacaksın "

"Tamam ama bana 2 gün zaman ver"

"Sadece 3 saatin var " dedim.

Ezgi'nin anlatımı

Aras sonunda benimle Beyda'yı serbest bıraktı ama sadece düşünmem için 3 saatim vardı. Eve geldiğimizde koltuğa oturup düşünmeye başladım.

"Kabul etmeyeceksin demi onun bu boş tehditlerini hem Rüzgar" dediği anda sözünü kestim.

"Rüzgar ne seviyor mu beni sevseydi kurtarmaya gelirdi kurtarmaya çalışırdı demek ki sevmiyor beni " dedim.

Beyda yanıma gelip sarıldı ağlamaya başladım.

"Yok öyle birşey saçmalamayı keser misin bak bi işi falan vardır ondan gelememiştir" dedi ve bunun gibi bir sürü bahane sıraladı.

Kapı çaldı Beyda kapıyı açmaya gitti içeri Rüzgar ve Poyraz girdi.

Rüzgar yanıma geldi.

"İyimisin sen sana birşey yapmadı demi ?" dedi.

Poyraz da Beyda'yla ilgileniyordu.

"İyiyim " dedim.

Sarıldı tekrar ağlamaya başladım.

"Neden gelmedin bizi kurtarmaya ya birşey olsaydı keşke şimdide gelmeseydin " dedim.

"Bak ben hep ordaydım ama birşey yapamadım yapsaydım gerçekten seni öldüreceklerdi " dedi.

"Sadece 3 saatim var ona Cevap vermek için sadece 3 saat "  dedim.

''Kabul etmeyeceksin demi saçma sapan birşey yapmayacaksın olumsuz bi cevap vereceksin ona demi " dedi.

"Bilmiyorum bana birşey sorma "

"Bilmiyorum ne demek onun tehditlerine boyun eymeyeceksin "



Evet arkadaşlar bu bölüm bu kadardı umarım beğenirsiniz yorum ve oy yapmayı unutmayın

AŞK'IN KARANLIK TARAFIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin