Beyda'nın anlatımın dan devam
Tamam dedim ama Ezgi beni ne dinlerdi şimdi nasıl uğraşacaksam şimdi onunla gel bi de teker teker anlat of of.
"Noldu pek bi düşündün yapamıycak mısın yoksa ?" dedi.
"Ben anlatırım ama onun beni dinleyeceğinden emin değilim o hiç kimseyi dinlemez kendi bildiğini yapar "
"İkna etmeye çalış seni mutlaka dinler arkadaşı değil misin sonuçta niye dinlemesin hem çok duygusal değil mi onun bu özelliğini kullan "
"O nasıl olacak Poyraz ama ben elimden geleni yaparım " dedim.
Bana sarıldı bi dakika kalbim duracaktı sanki çok heycanlanmıştım.
"Sen yaparsın biliyorum " dediHala sarılmaya devam ediyordu.
"Yukardan ses gelmiyor bişey mi oldu acaba " dedim.
"Yok birşey olmamıştır "
Sonunda sarılmayı bıraktı ama kalbim deki o heyecan geçmek bilmiyordu. Yukarıdaki sessizlik uzun sürmedi.
Bu sefer dayanamayıp yukarı çıktık Poyraz'la.
Oda'nın kapısını açmamla yüzüme yastık yemem bir oldu.
"Sen bunları niye içeri alıyorsun tamam Poyrazı alıyorsun onu anladım da bunu neden alıyorsun " dedi Ezgi.
"Dinlemen gerektiğini düşündüm " dedim.
Cevap vermedi ama sinirliydi belli.
"Tamam hepiniz çıkın odam dan "
"Çıkmıyoruz " dedi Rüzgar.
"Çığlık atarım insan öldürüyorlar diye bak "
"Atamazsın "
"Sen şimdi görürsün atabiliyor muyum atamıyor muyum "
Tam çığlık atacaktı ki Rüzgar ağzını kapatı.
"Şimdi gidiyorum ama geri gelcem" deyip Poyraz'la beraber gittiler.
Ezgi'nin anlatımı
Rüzgar ve Poyraz gittikten sonra Beyda bana bakıyordu.
"Neye bakıyorsun "
"Bilmem çok salakca davranıyorsun seni uyarmaya gelmiş buraya kadar demi sen hala niye odunluk yapıyorsun niye dinlemiyorsun bi dinle ya birşey kaybetmezsin "
"Sana Poyraz böyle bişey derse inanırmıydın "
"Evet inanırdım niye inanmıyım sonuçta o kişi daha önceden de kandırmış sa beni bu seferde kandırır ne sen olmasın "
"Bunları yemek yedikten sonra konuşalım mı ?" dedim.
"İyi tamam"
Aşağı indik mutfağa gittik yiyecek birşeyler hazırladık yemeye başladık.
"Evet anlat bakalım ne den inanmak istemiyorsun Rüzgar'a veya neden inanmıyorsun " dedi.
''Korkuyorum sonuçta bi cin nasıl inanabilirim inanmak istemiyorum ve o kişi böyle birşey yapar daha önce yapmadığı şey değil oynar mı evet oynar oraya kadar tamam ama Rüzgar'ın koruyacağına inanmıyorum "
"Dur bi dakika beynim yandı şimdi sen o çocuğun seni oynatacağına inanıyorsun ama Rüzgar'ın seni koruyacağına inanmıyorsun öyle mi?"
"Aynen öyle hem onca insan arasından neden ben akıl var mantık var o kadar güzel bir kız değilim neden sevip korusun neden değer versin ki "
"Seni öldürürüm duydun mu beni sen misin çirkin ağzımı açtırma benim salak salak konuşmayı kes " dedi sinirli bi şekilde.
"Tamam knk bugün lük buraları sen toplasan olmaz mı ?"
"İyi tamam "
Bende direk odama çıktım.
Telefonuma mesaj geldi.
Gönderen:Gizli Numara
5 dakika sonra aşağıdaki parka gel
Kimdi bu şimdi Rüzgar mı yoksa off nerden buldu benim numaramı bi dakika Rüzgar olsa bile numarasını gizlemez ki o. Tekrardan mesaj geldi.
Gönderen: Gizli Numara
Eğer gelmezsen ben gelirim ve ben gelirsen kötü şeyler olur yanında sakın kimse olmasın.
Mecburen gidecektim çünkü kim olduğunu merak ediyorum.
Evet arkadaşlar bu bölüm bu kadardı umarım beğenirsiniz yorum ve oy yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK'IN KARANLIK TARAFI
ParanormalHerkes gibi sevilmek isteyen kişiler ama çocuğun herkesten farklı bir yanı var bakalım bu yanı ney ve kız bu durumda napacak...