Ale zarazila jsem se když… jsem se přeměnila do celkové podoby vlka. Hned potom jsem se přeměnila zpět na člověka odemčela klec, vzala si zrcadlo a přeměnila jsem se do poloviční podoby a moje oči byli modré uprostřed a červené na kraji. Vyšla jsem ze sklepa a opět jsem se proměnila do celkové podoby vlka a vyběhla jsem ven. Ovšem jsem si musela dávat pozor na lovce. Jak vím že tu jsou? Nevím ale radši to nebudu riskovat.. Omega málokdy přežije když se o ní ví. Běhala jsem po lese a po chvíli pocitu, že mě někdo sleduje jsem se běžela někam schovat. Zaběhla jsem ke starému shořelému domu a dívala se, jak lovci vyvádějí toho sexy chlapa do nějakého sklepení. Rychle jsem je všechny spočítala a čekala až vyjdou. Když už tam nikdo nebyl uslyšela jsem srdcervoucí zavití a tak jsem zavyla taky jako že mu jdu na pomoc. Když sem tam přišla ztuhla jsem jedna lovkyně tam s ním zůstala a chtěla mu probodnout srdce stříbrnou dýkou. Zavrčela jsem na ní a ona zkoprněla strachem. Kdoby ne když za vámi stojí dvoumetrový vlk s červeným triskelem na zádech a podivnýma očima stoupla jsem si na zadní a jednou ranou jí poslala poslala do bezvědomí. Šla jsem za mužem a překousala řetězy a spolu jsme vyběhli do jeho domu. Tam sem si zalezla pod postel a přeměnila jsem se na člověka. Vylezla jsem, oblíkla jsem si náhradní oblečení a šla sem se podívat po domě. Ten dům mi strašně něco připomínal…..no jasně dům Haleů. Šla jsem dolů a tam ten chlap posiloval, přitahoval se a dělal kliky na jedné ruce. Tak jsem si odkašlala a on se na mě podíval a zeptal se mě kdo jsem. Řekla jsem že Abbie ale že moji bývalí rodiče mi řekly že jsem adoptovaná tak příjmení nevím. A zeptal se jaký sem měla předtím a já že Karsten. Pak sem se ho zeptala na jeho jméno a on řekl že Derek Hale. V tu chvíli mě začalo něco pálit na zádech a když jsem se na ně podívala do odrazu tak jsem tam měla stejný triskel jako ten Derek. On se na mě díval jak na zjevení a potom mě obejmul a řekl: vítej zpátky sestřičko.
ČTEŠ
Me in Beacon Hills (Teen Wolf)
FanfictionCo se stane když 19-ti letá Abbie Karsten zjistí pravdu o svě rodině ... Uteče od matky? Je člověk nebo má své tajemství? Čti dál aby ses dozvěděl celý děj i průběh příběhu...