Před domem mě čekalo další nemilé překvapení.
........…………………………………......….……….……….....……….….….......
Na dveřích byl vyškrábaný znak alfa smečky. To znamená že si pro mě brzo přídou. Tak jsem rychle vyměnila dveře a zašla do sklepa. Ve sklepě jsem vytáhla bestiář a hledala co všechno ještě umím. Zjistila jsem že umím s elektřinou elementy vzduchu ohně vody a přírody. Dál jsem zjistila že se umím zneviditelnit. Wow to všechno umím ?? Zeptala jsem se sama sebe. Tak to je hustý hned to skusím. Stoupla jsem si ke zdi soustředila se a zneviditelnila se. Hustý dál jsem se podívala do bestiáře a bylo tam že když tohle umíte tak dohromady jste fénix s pekelným psem. Koukala jsem vyjeveně do zdi tak já sem nejsilnější na světě... Jak to vím? Pod článkem bylo napsané mé jméno. Žasla jsem a slíbila si že ochráním Dereka, Scottyho a vůbec celé Beacon Hills. Navíc jsem celkem vyšla z formy tak jsem si řekla že než o úplňku přijdou tak budu trénovat. Úplňek je za dva týdny. Času mám ještě dost. Osprchovala jsem se oblékla jsem si moje úžasný kraví 😂😂😂pyžamo a šla si lehnout ..(btw..takový pyžamo mám taky a musím je jen doporučit.. Je fakt super .. ❤😂)Ráno jsem se vzbudila a na tři týdny jsem se odhlásila ze školy z falešného důvodu problémy v rodině. Já vím originální když krom Dereka rodinu nemám ...😂 . Ty dva týdny jsem den co den běhala cvičila atd. Ten poslední jsem se rozhodla trénovat elementy, drápy kanimy a tak různě. Nejvíce jsem však trénovala fénixopekelného psa.
(Já vím ty názvy ... Ale snad mi to odpustíte ... 😃😄😂)Když už jsem byla vytrénovaná byl zrovna večer před úplňkem. Šla jsem se osprchovat a oblékla jsem se do mého nového pyžama:
Ráno jsem se vzbudila a šla jsem se nasnídat. Po snídani jsem si oblékla toto:
A šla jsem za Derekem přeci jenom jsem ho měsíc neviděla. Když jsem tam došla Derek už tam nebyl ani jeho pach. Teda byl tam asi dva týdny starý.
Tak jsem zašla na policii a zeptala jsem se na něho. Ta ženská mi řekla že se přestěhoval. Dala mi jeho adresu a já hned vyrazila. Když jsem tam došla tak to bylo staré skladiště vyšla jsem nahoru a otevřela takový šoupací dveře. Derek tam spal na posteli tak jsem se rozhodla ho vzbudit trochu jiným spůsobem.Došla jsem do kuchyňky a napustila si trochu ledové vody. Rychle jsem to na něj vylyla a proměnila jsem se na pekelného psa .
Derek se lekl hned se proměnil a chtěl na mě zaútočit. To už jsem se neudržela a smíchem jsem se proměnila zpátky na člověka.
………………………………………………………………………………….......Takže dneska je kapitola taková fotková. Doufám že newadí tak čůůs.✌✌✌✌😂😂😂
ČTEŠ
Me in Beacon Hills (Teen Wolf)
FanfictionCo se stane když 19-ti letá Abbie Karsten zjistí pravdu o svě rodině ... Uteče od matky? Je člověk nebo má své tajemství? Čti dál aby ses dozvěděl celý děj i průběh příběhu...