Noční můry

678 32 0
                                    

Derek na mě jen otupeně koukal s velkými otazníky v očích. To jde ?? Zeptal se Derek ? Jak vidíš tak asi jo. Ale není možný , aby si se za měsíc stala alfou tolika věcí. Jak vidíš tady ( ukázala sem mu bestiář), tak sem první na světě, komu se to stalo. Dereku tohle se nesmí nikdo dozvědět, jinak po mě půjdou lovci z celýho světa. Já vím já vím. Ale Dereku tohle je vážný. Hele dám ti radu. Ve škole se začni bavit se Scotem Mccalem a jeho partou. Potřebuju vědět co chystají na nás. Fajn..... A šla jsem si lehnout. V noci se mi zdál divný sen.

Byla jsem uprostřed lesa a hledala dům Haleů. Nemohla sem ho najít a tam sem se už chtěla vrátit. Ale zachytila jsem Derekovo pach. Běžela jsem za pachem a po asi 30 minutách běhu jsem doběhla před dům. Z domu byly vidět dvě červené oči které se za mnou rozběhly když jsem se oddálila od domu. Skočilo to po mě a chtělo mě to pokousat. Proměnila jsem se taky a pokousala jsem ho já. To zvíře uteklo a za chvíli se sem přiřítily Scott a jeho parta i s Derekem. Viděli mě na zemi celou podrápanou a tak mě Derek odnesl k němu domů.

Tím sem skončil ale mám pocit že takhle ještě nekončí. Každé ráno po tom, co se mi sen zdá se probudím na zahradě mého domu. Ale okna jsou vždy zamčené a i dveře. Nevím třeba umím i procházet zdí. Pomyslela jsem si. No na to se pak podívám. Vzhledem k tomu že je víkend měla sem jít běhat a trénovat s Derekem ale on furt nepřišel. Asi má na práci něco důležitějšího než jsem já.

Me in Beacon Hills (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat