Noční výlety

627 30 0
                                    

Asi má na práci něco důležitějšího než jsem já.
……………………………………………………………………………
Tak jsem si řekla že zjistím jak se v noci dostávám ven. Tak jsem se šla podívat na internet a do bestiáře. Když sem po půl hodině nic nenašla tak sem si šla objednat pizzu. Přinesli mi ji asi za 10 minut. Když sem dojedla někdo zazvonil. Šla jsem se podívat kdo to je a stál tam pošťák s balíčkem. Když v tu chvíli jsem si vzpoměla že jsem si dopoledne objednala kamery. Zaplatila jsem a šla jsem je  instalovat. Po 3 hodinách bylo hotovo. Podívala jsem se na hodiny a bylo 7. Řekla jsem si že si zajdu do kina na Zhasni a zemřeš. Ten film byl fajn. Domů jsem došla kolem 11. Ještě jsem zašla zapnout kamery a šla jsem spát.
………………………………………........................................................................................................................
Ráno
Když jsem se vzbudila opět jsem byla na zahradě. Hned jsem se šla podívat na kamery. Na jedné kameře bilo že skáču za střechy. Nevěděla jsem proč to dělám ale napadlo mě že by to mohlo souviset s mojí bývalou alfou.  Tak jsem si řekla že jí pojedu najít. Nasedla jsem na motorku a vyjela jsem směr Mystic Falls. Když jsem dojela na místo kde mě alfa pokousala slezla jsem z motorky a zavyla jsem jako alfa toho všeho. Derek sice říkal že chce moji moc ale potřebuju vědět co v noci dělám. Najednou se ozvalo bojové zavití místní alfy a o pár sekund později už proti mně běžel alfa co mě pokousal. Rozběhla jsem se proti němu a ve skoku se s ním srazila. Dala jsem do toho všechnu sílu co sem měla a podařilo se mi ho odhodit. Když jsem k němu došla tak jsem ho vytáhla na nohy a zeptala jsem se ho co po nocích dělám a jestli to nemá něco společného s ním. Řekl že bude mlčet a tak jsem mu utrhla hlavu. Vím trochu kruté ale měl mi odpovědět. Rozjela jsem se na mé Kawě zase zpátky do Beacon Hills. Když jsem dojela před svůj dům tak jsem uviděla Dereka. Řekla jsem že jsme měli trénovat. Pak se zeptal proč smrdím jinou alfou a smrtí a kde jsem byla. 

Me in Beacon Hills (Teen Wolf)Kde žijí příběhy. Začni objevovat