Ale je a rosvítily se jeho červené oči. A vidím ji řekla jsem si že je zbytečný utíkat a tak jsem se zviditelnila. Stiles málem omdlel nadšením když zjistil co všechno jde. Ale Scott na mě zavrčel ...................................................................................................................................................................................
Nechápala jsem co se děje. Chtěl mě chytit pod krkem a hodil se mnou o zem. ale já se uhnula a chytila jsem ho já. On se mi ale vyvlíkl, surově mě hodil na zem a chystal se mi proříznout krk drápama. Než to udělal začal na mě řvát proč sem to Derekovi udělala. Vůbec sem nechápala co myslí. Říkal, že prej Derek říkal že sem ho chtěla zabít a pak jsem ho připoutala k posteli a uvedla ho do bezvědomí a že kdyby nebyl vlkodlak tak je mrtvej. Hned sem se vytrhla Scottovi a běžela za tim hajzlem co si říká můj bratr. Jak si mi to mohl udělat když to není pravda.. začala jsem řvát přes celý jeho skladiště. Milá Abbie už určitě víš že si nejmocnější nadpřirozená bytost na světě a vůbec si to nezasloužíš. Takže tě zabiju převezmu tvou moc a každej zasranej nadpřirozenej hajzl mě bude poslouchat!! začal na mě křičet tak že to musela slyšet půlka Beacon Hills. Derek ke mě přišel a měl všechno vybavený proti mě a mým schopnostem . Teda zapoměl na element ohně. Nechala jsem se chytit pod krkem a chvíli mlátit a schválně jsem zkoušela vše kromě ohně. Když už byl u mě opravdu hodně blízko tak jsem se zapálila :-D .
Derek začal hořet a křičet a já začala brečet přece jenom to byl můj bratr. Náhle do skladiště vběhl Scott a dorazil Dereka. Přiběhl ke mě a začal se mi omlouvat. Já jen kývla hlavou jako OK a objala Scotta. Derek byl hajzl a šlo mu jen o mojí moc. Vzlykala jsem Scottovi do ramene. Už je dobře. ..............................................................................................................................................
Deucalion už se neukázal a já mezitím stihla začít chodit se Scottem. Vztah se nám vyvíjí dobře a s jeho partou už se taky docela bavim. Derek mi ani trochu líto není protože to byl hajzl....................................................................................................................................................................................................................................................... KKKKKOOOOONNNNNEEEEEECCCCCC
je tu chvíle na kterou jste buď čekali nebo jste ji nečekali... chtěla bych se omluvit za chyby v celém příběhu a zárověň bych vám chtěla poděkovat za přečtení hvězdičky a pár komentů. <3 mám vás ráda a chtěla bych vám oznámit že budu nadále pokračovat v psaní fanfikcí. Ještě jendou děkuji a mám vás rádaaaa. :-D vaše mass <3
ČTEŠ
Me in Beacon Hills (Teen Wolf)
Hayran KurguCo se stane když 19-ti letá Abbie Karsten zjistí pravdu o svě rodině ... Uteče od matky? Je člověk nebo má své tajemství? Čti dál aby ses dozvěděl celý děj i průběh příběhu...