Pak se zeptal proč smrdím jinou alfou a smrtí a kde jsem byla.
…………………………………….............................................................................................................................
Nemohla jsem mu nic říct. Zase by do toho strkal nos. Né že by mi Derek vadil ale někdy je lepší mít svá tajemství. Řekla jsem mu že nevím a snažila jsem se udržet svůj tep v klidu. Celkem se mi vedlo než se Derek zeptal na otázku proč sem v noci skákala ze střechy. To jsem odpověděla, že nevím ale trošku mi zakolísal tep. Sakra řekla jsem si. No šla jsem se projít a falešně jsem se usmála. Abbie nemusíš mi nic tajit. Vážně Dereku nic mi není. A kdyby mi něco bylo tak ti to přece řeknu. No dobře. Nedůvěřivě se na mě Derek podíval. Tak jo jdu se nachystat do školy . řekla jsem. Fajn tak jdi stejně už budu muset . Tak ahoj Dereku. Ahoj Abbie. Řekl a odešel. Ale v reálu jsem si nešla chystat věci do školy. Věděla jsem že alfa kterou jsem zabila byla jenom věc na odlákání pozornosti. Asi nečekal že ho zabiju a tak svůj plán předělával. Takže o špetku víc času zjistit kdo je alfa. Řekla jsem si. Ale za mnou se ozvalo odkašlání. A sakra. Derek. Ahoj Dereku co tu děláš ? Zeptala jsem se ho. No zapomněl jsem si mikinu ale co tu děláš ty ? Rychle jsem se snažila schovat papír s fotkou alfy bez hlavy a můj plán jak zjistit kdo to je a jak ho zabít. Co to máš za zádama. Nic to je projekt do školy. Snažila jsem se z toho kecat. Ale tak mi ho ukaž. Je soukromě jen pro učitele. Řekla jsem nervózně. Když jsem mrkla Derek už tak nebil. To bylo divný řekla jsem si pro sebe. Najednou jsem si všimla že můj plán je pryč rychle jsem se otočila a na posteli seděl Derek a četl můj plán. Dereku zařvala jsem. Derek se na mě podíval s hrůzou v očích. Tys ho zabila!!! Křičel na mě Derek. Neměla jsem na výběr. Chtěl mi ukrást moc. Křičela jsem na něj nazpět. To jsem od tebe nečekal řekl úplně v klidu jako kdybychom se před chvíli vůbec nehádaly. Až budeš chtít pomoc přijď řekl a zmizel…………
ČTEŠ
Me in Beacon Hills (Teen Wolf)
FanficCo se stane když 19-ti letá Abbie Karsten zjistí pravdu o svě rodině ... Uteče od matky? Je člověk nebo má své tajemství? Čti dál aby ses dozvěděl celý děj i průběh příběhu...