Když jsem došla nahoru čekalo mě tam nemilé překvapení....
...... . ...................................................................................................
Byl tam Deucalion, Kali, Ennis a Derek. Jenže Derek klečel na čtyřech a byl probodnutý tyčí se kterou Kali otáčela a různě kroutila. Věděla jsem o mém hlasu banshee tak jsem neváhala a použila ho na Kali. Kali odletěla proti protější zdi a narazila tak silně že má zlomenou nohu a ruku. Rozběhla jsem se za Derekem ale cestu mi zastoupil Ennis. Chtěla jsem skusit co všechno umím a tak jsem se soustředila na drápy kanimy. Otevřu oči a tam nejsou vlkodlačí drápy ale kanimí. Zaraduju se a rozběhnu se naproti Ennisovi. Podařilo se mi škrábnout do krku takže po pár sekundách nehybně spadl na zem. Chtěla jsem mu podříznout krk ale to už proti mě běžela uzdravená Kali. Tak jsem taky použila drápy kanimi a škrábla jí. Když taky padla na zem a nemohla se hnout tak se překvapeně podívala. Už tam byli jenom Deuvalion a dvojčata co právě přišli. Spojily se v jednu obří alfu a já použila křik banshee. Odletěli a praštili se ale vůbec né tak silně jako Kali. Tychle jsem k nim doběhla a ani už nevím jak ale podařilo se mi je škrábnout. Teď už jenom Deucalion. Stál tam a tleskal mi. Místo ve smečce máš volné přidej se k nám. Řekl Deucalion. Nikdy.!!!! Začala jsem křičet strašně nahlas ale on se pouze posouval pomalu po podlaze. Co to sakra je? A v tu chvíli jsem si vzpoměla na Dereka. Otočila jsem se a běžela Derekovi vytáhnout tyč ze zad. Když jsem mu jí vytáhla derek se hojil ale strašně pomalu. Bylo mi to divný ale měl rozdrcenou nějakou část orgánů tak se ani nedivim. Donesla jsem ho do postele. Potom jsem šla do haly kde měl být Deucalion s Kali, Ennisem a dvojčaty. Když jsem nikoho z nich nenašla tak jsem se šla rozloučit s Derekem a šla jsem domů. Před domem na mě čekalo další nemilé překvapení............................................................................Takže tahle část je další .. má 351 slov jo je to málo ale i na mojí první knížku dost...😂😂😂 kdyžtak se omlouvám za chyby....
ČTEŠ
Me in Beacon Hills (Teen Wolf)
FanfictionCo se stane když 19-ti letá Abbie Karsten zjistí pravdu o svě rodině ... Uteče od matky? Je člověk nebo má své tajemství? Čti dál aby ses dozvěděl celý děj i průběh příběhu...