Vzala jsem Isacca vysadila jsem ho u něj před domem a rozjela jsem se k Derekovi do toho jeho skladiště. ................
......................................................................................................………………………………………… Když jsem k němu přijela tak tam nebyl sám ale bojoval s Kali a značně prohrával. Vzpoměla jsem si na elementy a na mojí elektřinu. Rozběhla jsem se proti Kali a vzduchem jí odkopla. Když se rozběhla proti mě z prstů mi začala sršit elektřina. Dala jsem Kali pořádný šok. Najednou proti mě vyběhl Ennis a já začala bojovat i s ním. Toho jsem jednoduše přeprala a znehybněla ho pořádnou dávkou jedu kanimy. A pak tu byli ty sexi dvojčata. Rozhodla jsem se že jim tolik neublížím a jednoho z nich chci. Tak jsem jenom silně a zhluboka zavyla a oni utekli do rohu i přes to že jsou to celkem silný alfy. A pak z poza rohu vyšel Deucalion a zatleskal mi. Přidej se k nám říkal zase. Řekla jsem že nikdy!! Nuže nemáš moc na výběr. Ale mám. Zavyla jsem ještě hlasitěji než předtím a i Deucalion padl na kolena. Hahaha začala jsem se mu smát. A to si alfa všech alf?? Ale né mojé a to vtom případě nejsi všech. Zase jsem se mu smála. Ale pak zase nějak s celou jeho smečkou pláchnul. Pak jsem přiběhla k Derekovi a začala mu pomáhat. Řekla jsem mu ať si zbalí kufry a odjede někam hodně daleko než to vyřeším. Derek mě poslechl a zaval balit. Když odjel tak jsem se konečně vrátila ke mě domů. Když jsem se osprchovala tak jsem zjistila že se ta párty koná zítra. No jo sem to blbá. Zasmála jsem se svojí debilitě. Pak jsem si lehla k televizi a pustila si film. Pak jsem šla spát. Ráno jsem se probudila a vzpoměla jsem si že je dneska pondělí. A sakra škola. Řekla jsem si a podívala se na mobil. Deset!!! No tak přídu v půlce druhý hodiny no . Na sebe jsem si vzala tohle:A pak jela na mojí kawě do školy. Rychle jsem běžela chodbou a pak rychle vlítla do třídy. Ale ne zrovna jsme měli kouče zdejšího lakrosového týmu. Ale ale slečna Hale (ano nechala jsem si příjmení změnit na Hale). No jo no.zamručela jsem. Běžte se posadit támhle vedle pana Mccala. Ano jistě. Odpověděla jsem. Když jsem k němu přišla tak mu začali rudě zářit oči. Ááá pán je pravá alfa řekal jsem si v duchu. O přestávce jsem šla ke skříňce a už tam čekala Lydie. Panebože ten svetr je boží. A ty džíny si koupila kde? Začala se mě vyptávat. Ahoj Lydie a koupila jsem je v zaře a tan svetr v newyorkru. Díky usmála se na mě...
Hele odpoledne jdeme nakupovat a pak k tobě podívat se co máš v šatníku. A co používáš za kosmetiku. Taak fajn jenom tam je trochu bordel. Doufám že ti to nevadí. Po předposlední hodině jsem stála u své skříňky a všimla si Scotta jak ke mě běží. Vzpoměla jsem si na neviditelnost a tak jsem zaběhla za roh kde zrovna nikdo nebyl a hned se zneviditelnila. Jen co přiběhl tak hned potom doběhl jeho celý zadýchaný kamarád Stiles. Kde je ? Zeptal se Scotta. Nevím ale cítím jí přímo tady řekl a ukázal na mě. Ale Scotte to je nemožný vždyť tu není blekotal Stiles. Ale je a rosvítily se jeho červené oči. A vidím ji řekla jsem si že je zbytečný utíkat a tak jsem se zviditelnila. Stiles málem omdlel nadšením když zjistil co všechno de. Ale Scott na mě zavrčel .……………………………………………………………………………………..
Táák moji milý je tu další díl a doufám že se vám líbil jako ostatní. Omlouvám se za chyby. Čůůůssss.. 😂😂😂😂. 614 slov.
ČTEŠ
Me in Beacon Hills (Teen Wolf)
Fiksi PenggemarCo se stane když 19-ti letá Abbie Karsten zjistí pravdu o svě rodině ... Uteče od matky? Je člověk nebo má své tajemství? Čti dál aby ses dozvěděl celý děj i průběh příběhu...