Hermiona zatrzymała się po kilku minutach biegu. Rozejrzała się dookoła. Dopiero teraz do niej dotarło, że nie wie, co ze sobą zrobić. W dodatku wszystkie ubrania zostały w domu. Spojrzała do portfela.
- Wystarczy na jedną noc w hotelu. - stwierdziła. - Potem zobaczę co dalej. Może Severus mi pomoże, aż sobie czegoś nie wynajmę. Ruszyła do Dziurawego Kotła.
- Poproszę pokój na jedną noc. - powiedziała stając przy barze.
Dostała klucz i ruszyła na górę. Opadła na duże łóżko.
- Stało się. - pomyślała. - jestem sama. Już nie Hermiona Wesley tyko zwykła, dawna Hermiona Granger. Jak on mógł. Ja dziwką! - zaczęła lekko płakać,a po chwili już całkiem szlochała.
Wtem do pokoju wpadła sowa. Wypuściła list na podłogę i wyleciała. Hermiona podeszła do koperty. List był krótki.
,,Ron u mnie był. Wiem co się stało. Możesz przyjść do mnie.
Severus"
Była załamana. Nie dość, że Ron zniszczył jej życie, to teraz zamierzał wciągnąć w to jeszcze Severusa.Obudziła się o świcie.
- Jeśli się pośpieszę to zdążę zabrać swoje rzeczy z domu zanim Ron się obudzi. - pomyślała. - Jeśli upił się tak mocno jak zwykle to będzie spał jeszcze po południu.
Wstała, ubrała się i wyszła z Dziurawego Kotła. Stanęła za drzewem i teleportowała się przed swój dom. Cicho otworzyła drzwi i weszła do środka.
- Przepraszam. - usłyszała głos Rona. - teraz na prawdę się zmienię. Spójrz, nie piłem. - powiedział. - Daj mi jeszcze jedną szansę. Ostatnią, proszę...
- Yyy. - Hermiona stała jak sparaliżowana. - Nie. - powiedziała, gdy wreszcie odzyskała świadomość. - To koniec. Nie zmienię zdania. Miałeś już wiele szans, obiecywałeś poprawę, i co z tego wyszło? Spójrz! - powiedziała odkrywając rękaw i pokazując na swoje ramię, całe w siniakach.
Ron odwrócił wzrok.
- Teraz ci wstyd! - krzyknęła. -Trochę za późno. - powiedziała, jednym ruchem różdżki spakowała wszystkie swoje rzeczy. - Odchodzę. - skierowała się do drzwi.
- Nie poddam się tak łatwo. - rzekł Ron.
Hermiona stała przed drzwiami do mieszkania Severusa.
- Czas rozpocząć nowy rozdział. - powiedziała.
CZYTASZ
Sevmione ,, Mów mi Severus"
FanfictionHistoria o miłości Severusa i Hermiony. Moja historia ma miejsce po bitwie o Hogwart. Główne fakty nie uległy zmianie. Jedyną ważną różnicą jest przeżycie Severusa. Rozdziały będą dosyć krótkie, bo takie lepiej mi się pisze. Zapraszam do czytania, S...