Sen gidersen toparlanamam demiştim dimi ? Neden gittin ?
Genç kız siyah çarşaflı yatağın üzerine oturdu ve telefonunu eline aldı. Birçok texting kitabı okumuştu sonu mutlu olan. O da ''Belki. '' dedi... ''Belki ben de yapabilirim ?'' diye düşündü ve rehberden onun numarasını buldu. Kakaotalk'ı indirip profil fotoğrafına siyah bir kelebek koydu ve ne yazsam diye düşündü.
Black_Butterfly : Benim için gülümseyebilir misin ? Yeniden ?
Kız çok heyecanlıydı. Ne yapacağını bilmiyordu. Ne tepki vereceğini de bilmiyordu. Kız tam ümidini kaybetmişken telefonundan ses geldi.
Mad_Alien : Tanımadığım biri için ? Gülümsemek ? Ben mutlu olmayı unuttum gibi birşey..
Kız okurken heyecandan midesi alt üst olmuştu. Hemen cevap yazdı.
Black_Butterfly : O kadar emin olmamalısın. Hiçbir şey için...
Mad_Alien : Kimsin sen ? Jimin ? Jungkook ? Yoksa... HO SEOK ?! ŞİMDİ SENİ DÖVMEYE GELİYORUM !
Black_Butterfly : Hayır Tae , ben ne Jimin , ne Jungkook ne de Ho Seok'um... Ben bir kızım gerizekalı...
Mad_Alien : Kız mı ? Ah... Şey... Ne yazacağımı bilemedim şu an... Neden mesaj atmıştınız ?
Black_Butterfly : Beynin popona mı kaçtı senin ? Dedik ya en başında yeniden gülümse diye...
Mad_Alien : Bunu düşüneceğim...
Black_Butterfly : Neyi ?
Mad_Alien : Beynimin popomda olma olasılığını... Cidden ilginç geldi.
Black_Butterfly : Uzaylı derlerdi de inanmazdım Taehyung.
Mad_Alien : Bak seni tanımıyorum. Kız olduğun dışında hiçbir şey bilmediğim biriyle konuşamam. Sanırım bizim okuldansın ve bana uzaylı dediklerini oradan biliyorsun. Üzgünüm Siyah Kelebek. Tanımadığım biri ile konuşamam..
Black_Butterfly : Aslında tanıyorsun Taehyung.
Mad_Alien : Nasıl yani ? Seninle daha önce hiç konuştum mu ?
Black_Butterfly : Evet.
Black_Butterfly : Aslında hayır...
Mad_Alien : Daha açık konuş lütfen...
Black_Butterfly : Beni hergün görüyorsun ama hiç konuşmuyorsun. Hayalet gibi görmezden geliyorsun. Taehyung 3 sene. Koca lanet 3 sene boyunca seni sevdim. Hala seviyorum. Ve gülüşünü özledim. Yaramazlıklarını özledim. Şapşallıklarını özledim. Şimdi öyle değilsin. Değiştin. Seni değiştiren ne bilmiyorum ama çok değiştin. Ben eski Taehyung'umu özledim. Yeniden gülümsemeni görmek istiyorum Taehyung...
Kız mesajı ağlayarak yazmıştı. 3 sene boyunca onu sevmişti. Sevdiği kişinin böylesine bir hale gelmsesi onu üzüyordu. Gülümsemesini istiyordu. Oğlan gülerse kız da gülerdi çünkü. Oğlan ise şaşkınlıkla ekrana bakıyordu. İlk defa bir kız ona böyle şeyler demişti. Eski sevgilileri onunla sırf popüler olduğu için çıkmışlardı. Yavaşça ekranda parmaklarını gezdirdi...
Mad_Alien : Deneyeceğim Siyah Kelebek. Yeniden gülümsemeyi...