4

838 89 32
                                    

GECİKTİĞİ İÇİN ÖZÜR DİLERİM :(

----------------------------------------

Gülüşünü gördüğüm ilk zaman ne dedim biliyor musun ? ''Neden bana bu kadar uzaksın ? Neden bana böyle gülmüyorsun ?'' demiştim. Zaman geçti ama hala aynı his , aynı sen ,  aynı gülüş , aynı şeyler... Değişen tek tek şey delirmek üzere olan bir adet ben... 

KIZIMIZIN SAÇLARI 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

KIZIMIZIN SAÇLARI 

----

Black_Butterfly : Uyudun mu ? 

Mad_Alien : Hayır. Uyuyamıyorum. 

Genç kız onun hemen cevap yazmasına şaşırmıştı. Oğlan ise genç kızdan mesaj bekliyordu. Ona sorular sorup tanımak istiyordu. 

Black_Butterfly : Neden ? Bir sorun mu var ?

Mad_Alien : Evet. 

Black_Butterfly : Ne oldu ? Anlatmak istersen dinleyebilirim ?

Oğlan bir an tereddüt etti. Ama merak duygusunu bedeninde dolaşırken uyuyamazdı.

Mad_Alien : Seni merak ediyorum kelebek. Nasıl bir hayatının olduğunu , nerede yaşadığını , nereli olduğunu , gözlerini... Herşeyini merak ediyorum. 

Genç kız ne yazacağını bilemez bir halde ekrana bakakaldı. Dudaklarını ısırıp ekrana dokundu.

Black_Butterfly : Beni tanısan ne değişecek Kim Taehyung ? Benim için gülümseyecek misin ? 

Mad_Alien : Bilmem. Belki. Bu sana bağlı sevgili gizemli kelebek..

Black_Alien : Pekala. Sor..

Genç kız bir anda  hata yaptığını anlamıştı. Ama çok geçti. Mesaj gitmişti. 

Mad_Alien : Ah... Biraz ani oldu... Pekala önce... Adını söylemeyeceksin onu sormuyorum zaten. Nerelisin ?

Black_Butterfly : Daegu. Yani kimlikte yazan bu. 

Mad_Alien : Woah ! Ben de. Ama kimlikte yazan derken ? 

Black_Butterfly : Biliyorum ve şu şey... Ah... Uzun hikaye..

Mad_Alien : Diğer soru... Kişiliğinden bahset.

Black_Butterfly : Bunu yaparsam benden gideceksin Taehyung. Bunu yapamam. 

Mad_Alien : Bu ne demek şimdi ?

Black_Butterfly : Ben normal değilim Taehyung.

Mad_Alien : Nasıl yani ? 

Black_Butterfly : Ben bunu nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum Taehyung... Ben... Şizofreni hastasıyım. 

SMİLE AGAİN /KİM TAE HYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin