3

849 97 31
                                    

SATIR ARASI YORUM İSTİYORUM YUNNİE :D

Bana söz verebilir misin gitmeyeceğine ?

Bana söz verebilir misin gitmeyeceğine ?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Genç kız okula gitmek için hazırlanıyordu. Dün gece aklına gelince gülümsedi. 'En azından deneyecek. ' diye düşündü ve saçlarını taradı. Gözlerine hafif bir kalem çekip Dahyun'a baktı. İkisi de hazırdı. Yurt kapısından ilerlerken Taehyung'u gördü. Gene dalgındı. Bir anda kafasını kaldırıp genç kızın gözlerine baktı. Kızın içi bir tuhaf olmuştu. Birşey demeden başını Dahyun'a çevirdi.  Heyecanlanmıştı.

 Onu görünce hep böyle oluyordu işte. 

Hep boş gözlerle bakıyordu.

Kız kafasındaki düşüncelerden kurtulup yurttan çıktı ve okula doğru yol aldı. 

Dahyun Yoonmin' bakıp ''Saçlarını çıkışta boyayacağız. Unutma. '' diye uyarıda bulundu. Yoonmin de gülümsedi ve ''Tamam tamam. Unutmam merak etme. '' dedi. Beraber sınıfa girdiler. Yoonmin en arka sıraa otururdu hep. Dahyun ise en önde oturmayı seviyordu. İkisi de yerlerine geçtiler. Bir süre bekledikten sonra Öğretmen geldi. ''Kim Taehyung. İçeri gelecek misin ?'' diye sitem etti yaşlı kadın. O sırada Kim Taehyung içeri girdi. 

Genç kızın kalbi 87654 hızında atıyordu. (oewjmods çok ciddi oldu owkdk)

''Gençler.. Bu Kim Taehyung. Biliyorsunuzdur zaten. Artık bu sınıfta olacak. '' dedi Dahyun ve Yoonmin birbirlerine bakmıştı hemen.

Taehyung eğdiği yüzünü kaldırdı.

Gözünün çevresi kızarmıştı. Ellerinde kan vardı. Saçları karışmıştı.

Kavga ettiği açıktı. 

Öğretmen masadaki kağıda bakıp ''Önce revire gitmesi gerek. '' Dedi Taehyung kısık bir sesle ''Ben tek başıma gidebilirim. İsterseniz ?'' dedi. Sınıftaki bütün kızlar onu revire götürmek için parmak kaldırmıştı. Yoonmin ise tepkisizce camdan dışarı bakıyordu. İlgisiz gözükmek en iyisiydi.

 Öğretmen Yoonmin'e bakıp ''Yoonmin , sen Taehyung'u revire götürebilir misin ?'' dediğinde herkes ona baktı. 

Kim Taehyung dahil herkes...

Genç kız önce öğretmene sonra Taehyung'a baktı. Yutkunup başını salladı ve ayağa kalktı. 

Taehyung'la beraber dışarı çıktı. 

SMİLE AGAİN /KİM TAE HYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin