Sen benim seni nasıl sevdiğimi bilmeden öleceksin , ben ise senin başkalarına gülüşünü izleyerek öleceğim...
Taehyung kızın odasının kapısının önüne geldi ve kapıyı çaldı. Genç kız kapıyı açtığı anda Taehyung onu duvarla kendi arasına aldı.
İkisi de nefes nefeseydi.
Taehyung kızın yüzüne gelen saçlarını yavaşça yüzünden çekti. Gözleri kızın dudaklarına kayıyordu zorla oradan çekip kızın gözlerine baktı ve ''Çok güzelsin. '' dedi.
Genç kızın kalbi çok hızlı atıyordu. Taehyung dudağını ıslatıp gözlerini kapattı ve kızın çenesini öptü. Genç kız ise şaşkınlık üstüne şaşkınlık yaşıyordu. İçi ürpermişti. (Ben kalpten giderdim lan ıehskoepdl)
Taehyung ondan ayrılıp gözlerini açtı ve içeriye bir göz attı. Kendini kızın yatağına attı. Kız da Uzaylı etkisinden çıkıp karşısına oturdu.
''Ne diyecektin sen bana ?'' dedi kız. Kekelemediğine şükür etmişti.
Taehyung doğruldu ve ''Söyledim ya ?''
''Ne dedin ki ?''
Kız bunu saf bir şekilde söylemişti. Taehyung az önce yaklaştığı zaman adeta kulakları tıkanmıştı.
Taehyung (gifteki gibi durup) ''Çok güzelsin. '' dediğinde genç kız ona bakakaldı.
''Ben sana aşığım... ''
Kızın ağızından bir anda bu kelimeler dökülüvermişti bir anda.
Taehyung gülümsedi.
''Biliyorum. ''
Taehyung'un bilmişçe söylediği bu şeyin üzerine kız ''Öküz !'' Dedi tam ayağa kalkıp gidecekken Taehyung onu belinden tutup yanına çekti.
''Ben de sana aşığım. ''
Kız dayanamayıp Taehyung'un dudağını öptü. Hemen geri çekilicekken Taehyung onu kendine çekti ve sırıtarak 'Öyle olmaz böyle olur. ' der gibi kızı öptü.
Geri çekildiğinde birbirlerine baktılar.
İkisi de aynı anda yeniden gülümsediler.