Snöflingorna singlat ner från himlen och mörkret har just lagt sig över staden. Kylan ligger som ett iskallt täcke runt oss och den biter på kinderna. Vi kommer förmodligen ha en rödare nyans på våra kinder när vi kommer in än vad vi hade innan vi gick ut. Det är fint med all snö. Snön lyser upp den mörka kvällen och skapar dessutom en härlig julstämning.
Skrattandes åt något som Liam, Oscars lilla kusin just sagt drar Oscar och jag, tillsammans en stor röd pulka efter oss där både Liam, hans syster Hanna samt Donna sitter i samtidigt som vi längs gatorna promenerar hem ifrån pulkabacken. Mörkret la sig för ett bra tag sedan och om man går efter mörkret skulle klockan lika väl kunna vara två på natten. Klockan är inte mer än fem vilket tyder på att tomten kommer om en timme till julfirandet enligt Oscars släkt tradition.
Donnas glada skall och Oscars kusiners skratt får lyckan inom mig att växa. Det är så fint att höra dessa skratt och se deras glada miner. De är i den åldern då livet är underbart och man aldrig tänker efter, utan bara gör saker som få en att må bra.
"Donna sluta slickajs" skrattar Hanna och lutar sig tillbaka i Liams knä i hopp om att komma undan Donnas glada slickningar. Men Donna följer glatt efter henne och överrumplar nästintill Hanna.
"Donna" säger Oscar med lite allvarligare ton för att visa vem som bestämmer. Han förstår nog på Hannas, en aning osäkra röst att hon finner det en aning obehagligt vilket är förståligt då Donna nästintill är lika stor som Hanna.
"Donna tvättat dig ba Hanna du behövej inte va jädd" säger Liam bestämt och försöker övertyga Hanna om att Donna inte är farlig, vilket han har rätt i. Hon är inte farlig. Men jag förstår mycket väl om Hanna är en aning rädd.
" Donna då får du gå istället när du inte lyssnar" säger Oscar bestämt och lyfter upp Donna ur pulkan för att sedan sätta ner henne vid sidan utav honom. Donna verkar inte ha några problem med att bli upplyft och få gå själv då hon glatt lunkar på bredvid Oscar.
" Beea titta på detta" tjuter Liam glatt och jag vänder mitt huvud bak mot dem. Liam sitter med huvudet riktat upp mot himlen och med tungan utsträckt. Han ser riktig gullig ut med den alltför stora mössan som pryder hans lilla huvud.
" Man ska äta så många snö man kan" förklarar Hanna , en aning otydligt då hon nu också sitter som Liam med tungan rakt ut samtidigt som hon pratar.
"Ni båda måste testa " skrattar Liam och kollar utmanande mot oss.
Mina och Oscars ögon möts och vi skrattar lätt, rycker på axlarna och gör sedan samma sak som Hanna och Liam gör. Kylan samt snön kyler ner tungan. Men det är en härlig känsla när snöflingorna lägger sig på tungan.
Detta måste se väldigt roligt ut om någon ser oss. Två ungdomar som går och tittar upp mot himlen med tvungen utsträck och en pulka dragandes efter dem med två ungar i som sitter likadant som vi går.
När vi senare kommit in sitter alla återigen samlade i finrummet i 'myshörnan' som jag kallar det då de har tv, soffa och fåtöljer där. Nu sitter vi alla och pratar medan de små barnen ivrigt väntar på tomten. Det är inte många minuter kvar. Jag kommer själv ihåg den tiden, hur ivrig man var och man tyckte tiden gick jätte sakta. Tomten kom ju aldrig, men sen tillslut efter "flera" timmars väntan kom han äntligen.
" Här hjärtat" säger jag till Oscar och räcker honom skålen med skumtomtar som jag just tog upp ifrån soffbordet. Jag stoppar en skumtomte i munnen. Oscar som suttit och kollat ut genom fönstret kollar nu förvirrat mot mig och jag skrattar lätt åt hans förvirrade min, han hörde förmodligen inte vad jag sa.
"Jag undrar om du vill ha en skumtomte" skrattar jag och skakar lätt skålen för att visa vad jag menar. Han tar emot skålen men ser en aning skeptiskt på den och jag rynkar ihop ögonbrynen. Han älskar ju skumtomtar.
"Nej tack, vi ska... " påbörjar han och hostar till. "...eller rättare sagt får inte äta socker nu och så eftersom det snart är Melodifestivalen" förklarar Oscar och ger tillbaka skålen till mig.
Jag kollar fundersamt på honom, kan inte riktigt tro på det han säger då Melodifestivalen inte är förens i februari. Dessutom de få unna sig vid julen, enligt Omar . Han skickade nyss på snapchat när han åt knäck så antagligen talar Oscar inte sanning eller bryter Omar mot reglen. Men jag frågar inget om det, vill inte skapa något onödigt tjafs eller diskussion nu när vi ska ha det mysigt.
Jag sätter tillbaka skålen på soffbordet och lutar mig sedan tillbaka i soffan med en tyst suck. Oscars hand söker sig till min och jag kramar lätt tillbaka, vrider sedan mitt huvud för att möta hans. Hans ögon är redan fästa på mig och de otroligt vackra ögonen får mig att le, som vanligt. Han ler sitt fina leende tillbaka och för sedan sitt fina ansikte emot mitt. Våra läppar snuddar nästan varandra vilket skapar rysningar inom mig.
"Du är så jävla vacker" viskar Oscar sensuellt och hans sexiga leende får mitt hjärta att smälta. Känslan av att få mer utav honom sprider sig och jag kysser därför honom och till min glädje kysser han mig tillbaka.
Det är inte förens det plingar på dörren och alla barnens fötter dunkar emot golvet när de ivrigt springer till hallen som vi drar ifrån kyssen. Lyckligt kollar vi in i varandras ögon. Vi vet att vi båda vill ha mer, men det går inte eftersom vi inte är ensamma. Dessutom kan vi tyda av rösterna i hallen att tomten nu har kommit.
En halvtimme senare är det tomt under granen och paketen är nu utspridda hos dem de är till. Jag har öppnat alla mina och tackat för dem. Blev väldigt glad då jag fick av hans släkt trots att vissa ens inte träffat mig förut.
Plötsligt reser sig Oscar ur soffan och vänder sig mot mig. Jag kollar nyfiket in i hans vackra ögon, funderar på vad han nu vill göra.
"Kom älskling" säger Oscar och sträcker ut sin hand emot mig. Nyfiken som jag är tar jag glatt tag i hans hand och följer honom dit han leder mig. Det vill säga upp till hans rum.
" Oscar vad ska vi göra" frågar jag fnissandes och när vi kommit in i hans rum stänger han dörren efter mig och trycker lätt upp mig mot dörren.
"Jag vill ge dig en sak men innan dess måste jag bara" säger han och det sista mumlar han ofokuserat ut innan han kraschar sina läppar emot mina.
Chockad över hans hastiga kyss kysser jag tillbaka. Älskar hans kyssar oavsett vad. Jag virar mina armar kring hans nacke och pillar lätt i hans nackhår samtidigt som Oscar placerar sina händer på min rumpa, skapar en pirrande känsla i min kropp.
Han trycker sig närmare mig. Hans skrevs trycks lätt emot mitt ben och det jag känner får mig att flinandes dra ifrån. Oförstående kollar Oscar in i mina ögon och får mig att börja skratta.
"Hjärtat du är alltid sån kåtbock" skrattar jag, syftar på hans stånd. Oscar börjar skratta och inser nu varför jag flinandes drog ifrån kyssen.
"Kan inte hjälpa att jag har sån vacker flickvän" säger han seriöst och suger in sin underläpp. Så sexig. Hans blick flyttas ifrån mina ögon till mina läppar och denna gången tar jag initiativet och påbörjar en kyss.
Kyssen blir mer och mer intensiv och vi drar endast ifrån de gånger vi behöver luft. Efter ett tag börjar Oscar kyssa ner på min hals. Han stannar på ett ställe och suger där.
"Oscar, lämna inga sugmärken din släkt kommer ju fatta" säger jag med konstig röst då jag kväver ett stön. Han fortsätter kyssa mig längst med halsen, stannar då och då för att lämna några märken.
"Så... jävla.... vacker" mumlar han mellan varje märke och trotts det faktum att han lämnar märken kan jag inget annat än att le. För jag älskar när han kallar mig vacker.
•••
Uhhh är så trött, men ville publicera detta nu haha! Förlåt om de är stavfel men skyller på att det är sent nu haha
Hopps ni haft en bra dag! Godnatt
KAMU SEDANG MEMBACA
Ingenting vill bli som förut | o.e
Fiksi PenggemarOscar har allt det han önskar sig, drömkarriären, hans livs största kärlek men trotts det är det något som tar på honom, något som tynger ner han. Det är något som gör att han mår han dåligt. ¡OBS! { DEL 2 AV BARNDOMSVÄNNER, REKOMMENDERAR ATT LÄSA D...