2 HAFTA SONRA BÜYÜK GÜN
Defne sade gelinliği ile çok güzel gözüküyordu. Melekler gibi...
D:ayh çok heyecanlıyım. Sanki ilk kez evleniyorum..
Seda gülümser.
Se:baya baya evleniyorsunuz inşallah bir daha ayrılık yaşanmaz.
D:inşallah
Kapı çalar. İçeri nihan, Sude girer.
Su:gelin hanım çok güzel olmuşsunuz
D: teşekkür ederim
Der gülüşürler.
Ni:yalnız kızım Ömer seni böyle görünce kesin dibi düşecek.
Defne bir şey demez sadece gülümser.
Kapı çalar. İçeri Ömer bütün karizmasıyla girer. Ömer defneyi görünce bakakalır. Defnesi, aşık olduğu kadın melekler gibi duruyordu karşısında. Defne nin yanına gelir. Ellerin den tutar. Gözlerini bal gözlere sabitler.
Ö:Defnem, sevgilim çok güzel olmuşsun...
D: teşekkür ederim canım benim
Der birbirlerine aşık aşık bakıyorlardır.
Si:biz dışarı çıkalım gelinle damadımız yalnız kalsın
Herkes odadan çıkar. Oda da sadece Ömer ve Ömer'in Defne si vardı.
Ö:Defnem, yeniden karım olacaksın, yeniden İplikçi olacaksın, yeniden ve yeniden Ömer'in defnesi olacaksın... Çok şanslıyım senin gibi bir kadınla beraberim. Ve seninle bir ömür geçireceğim. Sen ve oğullarımız benim herşeyimsiniz....
D:Evet yeniden karın olacağım, yeniden İplikçi olacağım, yeniden ve yeniden Ömer'in defnesi olacağım.... Ben de çok şanslıyım, senin gibi muhteşem bir adamla tekrardan evleneceğim. Sen ve oğullarımız benim içimsiniz...
Birbirlerine yaklaşırlar. Ve dudakları birleşir. Ama maalesef bu çok uzun sürmez. Kapı çalar. İçeri görevlilerden biri geldi.
X:nikah memuru geldi.
Ö:tamam geliyoruz.
Görevli odadan çıkar. Ömer defneye döner.
Ö:hadi Sevgilim. Artık iplikçi olmanı gerek
Defne bir şey demez sadece gülümser. Ömer'in koluna girer. Ve yavaş adımlarla dışarı çıkarlar. Herkes onları görünce ayağa kalktılar. Ve alkışlarla karşıladılar onları... Yağız ve Ayaz ise anne babalarını büyük bir çoşkuyla alkışlıyorlardı.Defne ve Ömer nikah masasına gelirler. Ve nikah memuru söze girer.
N.M:Değerli konuklarımız hepiniz hoşgeldiniz.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
N.M: Genç çiftimiz belediyemize evlenmek istediklerini beyan ettiler ve bunları sizlerin önünde bir kez daha dile getirecekler.
Nikah memuru defneye döner.
N.M:siz Defne Topal Hanımefendi hiçbir baskı altında kalmadan kendi rızanız ile Ömer İplikçi yi eş olarak kabul ediyor musunuz ??
D:EVETTTTTTTTT
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Nikah memuru bu kez Ömer'e döner.