Defne sabah gözlerini açar. Ona sımsıkı sarılmış olan Ömeri görünce gülümser. Yavaşça yataktan kalkıp, Ömer'in dudağına ufacık öpücük bırakır. Aşağı iner. Mutfağa gider. Güzelcene bir kahvaltı hazırlar. Çayları da koyar.
D:evett çok güzel oldu. Şimdi beylerimizi uyandıralım bakalım.
Defne tam merdivenlere yönelirken kapı çalar. Kapı açtığında gelen Şükrü dür.
D:AA şükrü abi günaydın
Ş:günaydın Defne nasılsın ??
D:iyiyim şükrü abi sen ?
Ş:iyiyim bende Ömer Bey'in postalarını getirdim .
Defne postaları alır.
D:tamam şükrü abi teşekkür ederim. Ee gel sende kahvaltı edelim.
Ş:yok defne ben yaptım size afiyet olsun
D:peki sen bilirsin sağol.
Şükrü gider. Defne de postaları masaya bırakır. O anda televizyon da haber çıkar.
Şok şok şok
X:sayın seyirciler dün akşam bir gece kulübünden çıkarken Ömer İplikçi ve Sinan Karakaya görüntülendi. Ömer İplikçi ye sımsıkı sarılmış olan Feryal Aksoy dikkat çekti yoksa Ömer İplikçi eşi Defne İplikçi yi aldatıyor mu ???
Defne şok olur. Televizyon da fotoğrafları çıktı. Defne fotoğrafları görünce gözlerinden yaşlar akmaya başlar.
D:nasıl ya nasıl !?
Defne kendini koltuğa bırakır. Ellerini başının arasına aldığında Ömer merdivenlerden iner.
Ö:Ooo Defne hanım günaydın
Ömer bir şey olduğunu fark edince endişelenir.
Ö:sevgilim iyi misin ne oldu ?
Ömer defne nin önüne çöker. Defne kafasını yavaşça kaldırır. Ömer Defne nin ağladığını görünce ;
Ö:aşkım noldu sana neden ağlıyorsun?
Der defne'nin yüzünü avuçları içine alır. Ancak Defne geri çekilir
D: televizyon a bak anlarsın
Ömer ne dediğini anlamaz. Kafasını çevirdiğin şok olur. Dün geceki fotoğraf vardır. Ve altın da da ;
"Defne İplikçi ihanete mi uğradı ??"
Ömer şok olur. Ne diyeceğini bilemez.
Hemen Defne ye döner.Ö:Sevgilim bak aç---
D:NEYİ AÇIKLAYACAKSIN YA BANA NASIL YALAN SÖYLEDİĞİNİ Mİ ???
Ö:defnem--
D:SAKIN ! SAKIN BANA DEFNEM DEME DÜN BANA İŞ YEMEĞİ DİYORSUN AMA GÖRÜNEN O Kİ SEN BARLARA EĞLENMEYE GİTMİŞSİN....
BİR DE FERYAL İLE. ŞU FOTOĞRAFA BAKSANA BAK BAAAKKKDefne Ömer'in kafasını tutup televizyona çevirir.
D:BAK NE DİYOR." DEFNE İPLİKÇİ İHANETE Mİ UĞRADI." BEN ŞİMDİ DIŞARI NASIL ÇIKACAĞIM. HEE BEN MİLLETİN YÜZÜNE NASIL BAKACAĞIM.
Ö:Defnem ne olur dinle b--
D:SUS SENİN SESİNİ BİLE DUYMAK İSTEMİYORUM.
O sırada aşağı Yağız ile ayaz iner.
Y:anne ne oluyor ??
A:anne baba iyi misiniz ??
Defne göz yaşlarını siler. Ömer'i itip çocukların yanına gider.