(122.BÖLÜM)

436 15 8
                                    

Pamir öylece sahil kenarında yürüyordur. Olanları düşünüyordur. Bugün o kadar mutluydu ki sevdiği kadınla evlenmek düşüncesi  onu  mutlu ediyordu lakin gerçekleri öğrenene kadar... Kendini  kandırılmış ve aciz hissediyordur.

Bir banka oturur. Öylece denize bakmaya başlar. Esila nın dedikleri beyninde yankılanıyordur.

"Pamir ben seni sevmiyorum"

"Ben seninle sadece gönül eğlendirmek için birlikte oldum. Ben seni değil, hakanı seviyorum."

" Seni hiç bir zaman sevmedim. Hakanı sevdim ve onunla evleneceğim"

Pamir sinirden gözlerini yumar. Elini yumruk yapar. O sırada yanına yaşlı bir adam oturur. Pamir yanına birinin oturduğunu hissedince başını kaldırır.

X:evlat düşünceli görünüyorsun belli biri canını sıkmış. Yanılıyor muyum?

P:Hayır. Yanılmıyorsunuz.

X:kim sıktı senin canını delikanlı. İyi bir dinleyiciyimdir.

Pamir burukça gülümser.

P:çok uzun hikaye.

X:olsun, ben dinlerim. Hem hem ne demişler. Sevincini paylaşırsan artar. Üzüntünü paylaşırsan azalır. Hadi anlat bakalım.

Pamir olanları anlatır yaşlı adama.

P:işte böyle kendimi kullanılmış hissediyorum. Hiç kendimi bu kadar aciz hissetmemiştim.

X:ah be evlat. Neler yaşamışsın. Çok zordur. Bilirim.

Pamir soran gözlerle yaşlı adama bakar. Yaşlı adam burukça gülümser.

X:Bende gençken vuruldum birine. Çok seviyordum onu. Ama o beni bıraktı gitti. Başka biriyle yuva kurdu.

P:kaderimiz aynı desene

X:aynen öyle. Ama bir süre sonra alışıyorsun onsuzluğa. Kendimden biliyorum. İlk zamanlar yaşamak çok zor geliyordu. Ama bak 40 sene oldu.

Yaşlı adam gülümser. Pamirin sırtına hafifçe vurur.

X:sana bir tavsiyem evlat. Üzülme. Biliyorum zor ama dene en azından. Belki de böylesi daha iyidir senin için. Hem o üzülsün. Senin gibi birini bıraktığı için.

Pamir hafif gülümser. Yaşlı adamın elini tutar.

P:Çok sağol amca çok sağol

X:ne demek evlat sen akışına bırak. Su akar yolunu bulur merak etme.

Pamir yaşlı adama sarılır. Yaşlı adam ise gülümseyerek o da pamire sarılır.

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Defne ve Ömer kahve içiyorlardır.

Ö:sevgilim hayırdır sen sabahtan beri mutlusun.

Defne gülümser. Bardağını masaya bırakır.

D:evet mutluyum. Pamir esilaya evlenme teklifi edecekti.

Ö:Ooo Pamir de evleniyor desene.

D:aynen öyle. Çok mutluyum çünkü Pamir mutlu olmayı hak ediyor. O çok küçükken teyzemle eniştemi kaybetti. Esra için toparlandı. Hep bir  yanı hep eksikti. Ta ki Esila hayatına girene kadar. Esila onu değiştirdi. Mutlu etti.

Ö:inşallah hep mutlu olurlar.

D:inşallah.

O sırada ayaz uykulu bir şekilde gelir.
Ömer oğlunu görünce gülümser.

AŞK ve GURURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin