(111.BÖLÜM)

519 23 14
                                    

Defne den

Gözlerimi açmıştım. Baştan nerede olduğumu anlayamadım. Ama burnuma gelen ilaç kokusu ile hastanede olduğumu anladım. Üzerimde büyük bir halsizlik vardı. Sayi ben passionisteydim. Ne ara buraya geldim ??

Ben böyle düşünür iken odaya Ömer girdi. Korkmuş gözüküyordu. Kıyamam ya...

Ö:Defne iyi misin canım ?? He bir yerin ağrıyor mu?? Doktoru çağırayım mı?

Elimi tutup, okşadı. Bende hafif gülümseyerek;

D:iyiyim Ömer sakin ol. Hem benim ne işim var burada en son passionisteydim.

Elini yanağıma getirip okşadı.

Ö:bayılmışsın canım. Tesadüfen Pamir görmüş seni sonra zaten bana haber verdi. Hepsi benim yüzümden özür dilerim.

D:neden özür diliyorsun ki ?

Ö:benim yüzümden oldu. Çok üzdüm seni. Yani o gün öyle görünce birden sinirlendim.

D:asıl ben özür dilerim Ömer. Sana baştan söylemem gerekirdi. Yani 2 tane çocuktan sonra kendimi hazır hissetmedim. Yani ikiside büyümüş iken tekrardan sıfırdan başlamak...

Ö:biliyorum sevgilim. Sana hakta veriyorum. Sen ne zaman istersen o zaman tamam mı bitanem ??

Gülümsedim. Yanağına minik bir öpücük bıraktım.

D:tamam aşkım.

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Yazar dan

Seda, Sinan ve Pamir dışarıda bekliyorlardı. Seda ise durmadan bir oraya bir oraya gidip duruyordu.

Si:sevgilim sen niye ayaktasın?? Otursana senin yorulmaman gerek.

Se:ama Sinan ne yapayım. Defneyi merak ettim. Öyle baygın görünce korktum.

Sinan tam ağzını açacakken Pamir girer araya.

P:tamam tamam siz hadi gidin ben buradayım. Zaten önemli bir şey yokmuş. Sadece ufak bir bayılma.

Se:ya hayır ama--

Si:seda hadi güzelim bebeğimizi düşün.

P:aynen seda, sinan haklı. Yeğenime iyi bakman gerek hadi gidin siz.

Se:peki o zaman, gidelim.

Si:bir şey olursa haberdar edersin

P: ederim kardeşim. Hadi dikkatli gidin

Seda ve Sinan giderler. Bir süre sonra koridorun başında Esila görünür. Pamir esilayı görür görmez ayağa kalkar.

E:aşkım defne nasıl, iyi mi??

P:sen nereden öğrendin ??

E:senin yanına geliyordum . Oradakiler söylediler Bende hemen geldim. Ee nasıl defne ??

P:iyi iyi , öyle ufak bir bayılma sevgilim. Şimdi Ömer yani eşi yanında birazdan girer görürüz.

E:peki tamam canım.

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

A:ya iso dayı annemler nerede ??

İ:onların işi çıktı yavru kartal o yüzden bugün Türkan sultanda kalacaksınız.

AŞK ve GURURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin