(117.BÖLÜM)

453 17 14
                                    

4 ay sonra...

Ömer merdivenlerden iner. Koltukta oturmuş, tablete bana karısını görünce gülümser.

Ö:sevgilim.

D:aa aşkım hazırlandın mı ? Bende bir bakayım demiştim.

Ö:hazırım aşkım. Çıkalım mı?

D:olur olur çıkalım.

#ARABA#

D:Aşkım bugün haldun beylerle toplantı var. Şu ilk bahar koleksiyonu hakkında.

Ö:aa o bugünmüydü ya ? Unutmuşum

D:evet bugün. Sinan olmadığı için bütün yükün sende. Bu işi alırsak bizim için çok iyi olacak.

Ö:hallederiz sevgilim.

D:ya aşkım seda şimdi ne kadar heyecanlıdır. Çok az kaldı hira nın doğmasına.

Ö:aynen.

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Seda oturmuş, anne ve bebek dergilerine bakıyordur. Sinan ise kahvaltıyı hazırlıyordu. Doğum yaklaştığı için Sinan işe gitmiyordu.
Seda bir süre sonra sıkılıp dergiyi masanın üzerine koyar.

Se:of sıkıldım. Duba gibi oldum. Oturduğum yerden zor kalkıyorum off offf.

Seda kendi kendine söylenir iken Sinan içeri girer.

Si:bebeğim ne oldu ?

Se:ya Sinan duba gibi oldum eski halimden  eser kalmadı. Eskiden daha güzeldim.

Sinan gülümser. Seda nın önünde diz çöker. Ellerini seda nın karnının üzerine koyar.

Si:seda , sevgilim sen her halinle güzelsin. Hem haklısın. Önceden de güzeldin, ama bu hamilelik seni daha da güzelleştirdi.

Se:gerçekten mı ??

Si:gerçekten hadi artık üzme kendini bak kızımız da etkileniyor.

Se:haklısın.

O arada odayı yanık kokusu kaplar.
Seda koklar.

Se:aşkım yanık bir şey kokuyor.

Si:hiii eyvah ekmekler !!!!

Sinan koşarak mutfağa gider. Fırından kömür gibi olmuş ekmekleri çıkarır.

Si:of ya yanmışlar.

Yavaş yavaş seda gelir...

Se:aşkım ne oldu ??

Si:ekmekler yanmış. 

Seda kahkaha atmaya başlar.

Si:niye gülüyorsun bakayım sen ??

Se:aşkım onların ekmek olduğuna emin misin ??

Der güler. Sinan da gülmeye başlar.

Si:ya dalga geçme seda.

Se:tamam tamam

Bir kaç saniye sonra seda kendini tutamaz kahkaha atar. Sinan da gülmeye başlar.

(*)(*)(*)(*)(*)(*)(*)

Ömer toplantı odasından çıkar. Derya ve Zübeyr de onun arkasından geliyorlardır.

Der:ayy Ömer bey çok güzel konuştunuz valla ben bile etkilendim.

Z:evet Ömer bey bu işi almamız çok iyi oldu. Tabi sizin sayenizde.

Ö:arkadaşlar abartmayın.

AŞK ve GURURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin