Old Witch and problems again

164 10 75
                                    

Nakon duže vožnje nađem se kod Liama.
"Zamisli, vještica je izjavila da sam glupa plavuša!" govorim dok mi se Liam smije.

JANE POV

"Leon! Bella! Doručak!" vičem po stanu, budeći klince. Nisam jedna od onih koji su ujutro rano, odmah pažljivi, dragi i sve to. Prije bilo kakve nježnosti i pažnje, treba pojesti nešto naravno.
....
"Gdje planiramo ići danas?" pitam Leona i Bellu koji sjede na čupavom tepihu ispred crne velike plazme i žvaču grickalice.
"Niall je rekao da nas on negdje vodi. Sjećaš se teta Jane?" kaže Leon a Bella me ni ne doživljava. Klimnem glavom kao znak da se sjećam, a ustvari sam zaboravila. Jane tuko.
Prođem rukom kroz rasčupanu kosu kad čujem zvuk zvona. Očito je Niall stigao, a ja izgledam kao da me oluja izbacila. Tornado je prošao kroz moju kosu dok sam spavala. Sigurna sam u to.
Otvaram vrata i susretnem se s njegovim predivnim osmjehom.
"Dobro jutro Jane!" kaže i još više sw nasmije. Ako je to moguće.
"Jutro Niall, hajde uđi. Klinci gledaju nešto na TV-u, u dnevnom su." kažem i blago se nasmijem.
"Jesi se naspavala?" upita dok idemo prema dnevnom boravku.
"Ne baš, da bar mogu spavati cjeli dan, ali nisam u mogućnosti." odgovorim
"Pa, rekla si da si na godišnjem trenutno, zašto ne možeš spavati? Znam da su klinci kod tebe ali to si sama htjela zar ne?" zbunjeno upita a ja se nasmijem.
"Da htjela sam, i obožavam ih, i najradije ih ne bih ni vratila k Mii." odgovorim a on se počne smijati.
"Striček Nialll!!" Leon i Bella viknu i zatrče se k njemu. Bella ga zegrli a Leon sačeka da se smire ovih dvoje i onda i on zagrli Nialla.......

MIA POV

Dođem natrag kući i vidim da je vještica još ovdje. Mrak mi automatski pada na oči kada ju vidim da u uskoj kričavo rozoj trenerci, koja ističe njeno salo, leži na mom kauču u dnevnom i spava. Iako mislim da se samo pretvara, jer kako kažu, vrag nikada ne spava. Produžim u svoju sobu i bacim se na krevet. A što da sada radim nemam pojma. Mislim da ću nazvati Jane da vidim što klinci rade, ili da opak odem do njih? Otići ću, jer večer je pa mislim da su u stanu. Ipak prije zavežem kosu i otuširam se na brzinu.
Silazim u prizemlje a u dnevnom boravku vještica Klara kašlje. Kamo sreće da se uguši u kašlju, znam da nije lijepo to željeti ali ipak.
"Gdje ideš?" upita ljutito
"Mislim da to nije vaša briga, gospođo Klara." odgovorim dok obuvam tenisice.
"Naravno da je moja briga, moj sin te oženio. A ovo je moja kuća." sikti na mene kao zmija.
"To vam ne daje za pravo, da vi mene pitate gdje idem, a ni da razgovarate samnom baš tako, i tim tonom. I kuća nije vaša zbog toga što vaš sin tu živi." mirno kažem i krenem prema izlazu no njena ruka u mojoj kosi spriječi me. Stara vještica me upravo počupala za kosu. Okrenem se prema njoj a na njenom licu punom bora, osmjeh.
Brzim korakom izađem iz kuće i nazovem Jane. Nadam se da policajčić Niall ima rješenje za ne poželjnu svekrvu u mojoj kući.
"Jane, možeš li mi dati broj od onog policajčića?" upitam dok sjedam u auto i jednom rukom držim mobitel.
"Zašto ti treba?" tiho pita
"Klara." kratko kažem i nadam se da je shvatila.
"Niall je ovdje dat ću ti ga na mobitel." kaže i začujem šuštanje. Kasnije ću se pozabaviti s tim što policajčić radi kod moje sestre u devet sati na večer, sada je važnije izbaciti vješticu da mogu mirno spavati bez straha da će me ubiti na spavanju.
"Hej Mia, kakav je problem?" upita
"Ispričat ću ti sve pa ti meni reci što mogu napravit po tom pitanju ok?"
Kažem i sačekam potvrdan odgovor s njegove strane. Dobijem ga pa počnem svoju priču. Od trena kada je Klara upala u kuću do trena kada me počupala za kosu.
"Odmah sada dolazi ovamo! Dok ta žena ne izađe iz te kuće bit ćeš kod mene!" vikne Jane i shvatim da sam na razglasu čitavo vrijeme.
"Da, Mia, slažem se sa Jane, dođi ovamo, ja ću pozvati kolegu koji je sada u smjeni da dođe uzeti izjavu od tebe pa će ju izbacit van vjerojatno. Nema ionako nikakva prava biti u toj kući."
Reče policajčić i prekinu vezu. Nemam druge opcije nego otići tamo. Upalim auto i krenem tamo.
..........
Ulazim u Janein stan i vidim tri para očiju da gledaju u mene.
"Klinci spavaju?" prvo je moje pitanje. Ne želim da znaju da njihova baka meni radi sranja. Jane klimne glavom dok Niall i policajac smeđe kose s plavim pramenom, sjednu na kauč.
Pridružim im se a policajac u uniformi pruži mi ruku.
"Zayn, inače viši inspektor, no trenutno samo policajac." reče a ja se nasmijem načinu na koji je to rekao, kao da se šali.
"Mia, inače normalna koliko toliko, no trenutno luda." odvratim šalom i svi se nasmiju koliko nam dozvoljava situacija.
Ispričam Zaynu sve od riječi do riječi a on sve zapiše u blokić. I stalno klima glavom.
"Ti si dobro postupila, nisi se tukla s tom ženom, Klarom, još mi samo reci na koga glasi kuća u kojoj ste?"
"Na mene, Mia Right." kažem kratko a on se nasmije.
"Pa, Mia, šaljem patrolu da izbace uljeza iz tvoje kuće.." kaže Zayn i svi se nasmijemo. Sada će me ionako biti strah otići u tu kuću, sama a tu vješticu policija neće zatvoriti. Kod Jane ne želim ostati, saznala sam da je Niall planirao ostati preko noći. Naravno sutra očekujem čitav izvještaj, od početka pa do kraja. Iako se oni poznaju dosta dugo, tako bar kažu, morat će mi Jane svašta objasniti.
Mislim da ću noć provesti u autu, sreća što je džip pa ima više prostora. Nadam se samo da se neću smrznuti. Pozdravim Jane i Nialla, Zayn je već otišao, poljubim klince iako spavaju i izađem iz zgrade. Kako moja sestra može imati kuću i stan a sama je, i uz posao tajnice, ne znam, ali nadam se da će ovo između nje i Nialla potrajati, pa ću možda imati i nećaka ili nećakinju. Tko zna...


*Reality* (L.P...Croatian ZAVRŠENA) Where stories live. Discover now