"Draga moja, mislim da nije normalno to što vam se stalno vrti u glavi." kaže mi doktor, kod kojega sam otišla na Janein nagovor.
"Shvatila sam to doktore, ali koji je razlog?" pitam relativno smireno.
"To još moramo otkriti. Sada će vam sestra izmjeriti tlak i izvaditi vam krv." kaže i pozove sestru. Skinem jaknu i sjednem na stolicu, zavrnem rukav svoje sive majice a onda mi sestra stavi tlakomjer oko ruke ina žilu stetoskop. Bilo bi im pametnije da koriste nove tlakomjere, a ne ove starinske.
"Sada ću vam izvaditi krv." kaže nakon što je shvatila da mi je tlak normalan.
"Kompletan nalaz krvne slike sestro." dovikne doktor......
Sjedim u uredu i vrtim mobitel po ruci. Vrijeme je pauze, kretena hvala Bogu nisam vidjela, ne treba mi još on danas. Kao da mi nije dosta što moram ići s njim na dva tjedna u Tokio. Ne bih podnjela da ga moram trpit još i danas. Čekam da me nazove doktor Kevin, rekao je da bi nalaz krvi trebao biti gotov danas ili u ponedjeljak, ali ja ću tada biti van granica ove države. To je sranje. Ali neka, nalaze ću vidjeti dakle, za dva tjedna.
......
"Ne ide mi se Jane, k vragu." mrmljam dok mi Jane pomaže spakirati odjeću za put. I k vragu, pitam se otkud je izvukla onu provokativnu crvenu haljinicu. Sigurna sam da ju ja nisam kupila, ni nosila. Nikada, nadam se.
"Mia, ne seri. I moramo pričati." kaže ozbiljno. Ona inače gotovo nikada nije ozbiljna. Znači ovo je nešto važno.
"O čemu je riječ?" pitam ali u tom trenu zazvoni njen mobitel. Usnama oblikuje riječ Niall, pa počne razgovarati s njim. Ne slušam njen razgovor, zauzeta sam svojim mislima. A u glavi mi se trenutno nalazi toliko misli, da kada bih ih svaku napisala na papir, ni u teretni vlak nebi moglo sve stati.
Djeca,
Liam,
Putovanje,
Liam,
Doktor,
Liam,
Nalazi,
Liam,
Jane i policajčić,
Njihovo vjenčanje koje je, za nekih dva i pol mjeseca, a ja sam za to saznala danas.
Nick,
I opet na kraju, kao i uvijek Liam.
Zašto mi je to morao napraviti?
Što mi Jane ima reći u vezi njega?
Zašto meni zapravo na neki način ne smeta to što je napravio?
Zašto mi jebeni inat i ponos ne dopuštaju da pređem preko toga?
Zašto imam jebeno čudan osjećaj u vezi svega?
Zašto ipak nisam počela ponovno pušiti?
Zašto ću se na putu pretvarati da pušim?
Zapravo, zašto ja nisam normalna i zašto ima toliko "Zašto" riječi u mom životu, a ni jednog "Zato" odgovora?
Nisam ni shvatila da sam se previše zamislila, sve dok nisam osjetila udarac nečije ruke na potiljku.
"Jane!" viknem na nju
"Dobro jutro, Mia. Pa koji ti je vrag?" ljutito pita a ja je pogledam onim "Blago telećim" pogledom, koji treba označavati da nemam pojma o čemu ona priča.
"Već deset minuta mašem ti rukama ispred glave a ti me ne doživljavaš." objasni
"Oprosti, zamislila sam se." ispričam se.
"Sve ok, nego, daj obuci ove hlače, mislim da su najudobnije za put." kaže a ja ju poslušam. I sama smatram da su jednostavne traperice udobnije za put od radnih hlača, kako ih ja volim nazivati.
"Mislim da ih ne mogu zakopčati, Jane!" viknem malo glasnije kako bi ovog puta ona mene doživjela, jer bleji u mobitel.
"Udebljala si se, prasicooo, to je zato jer se ne krećeš, već par mjeseci samo sjediš ili na poslu ili kod kuće, jedino što te djeca izmaraju kad su kod kuće. Samo s njima ne sjediš." objasni ona meni.
"Slažem se." kratko komentiram skidajući hlače sa sebe.
"Oblačim tajice." objavim joj a ona se nasmije.
"Kad dolaze Niall i djeca?" pitam ovoga puta osloviši njenog dečka, odnosno zaručnika, imenom. Ubila bi me da zna da mi u imeniku, umjesto njegovog imena, velikim slovima piše Policajčić.
"Za pola sata su ovdje, i onda imaš tri sata s njima, pa na aerodrom. Liam je rekao..." spomene Liama a meni se već sve dlake na glavi dignu.
"Ne spominji mi ga!" viknem ponovno.
"Moram ti ispričati istinu o našoj svađi." kaže i totalno se uozbilji.
Klimnem glavom kao znak da može početi.
"Ovako, znaš da smo tada s Danielom i Elenom išli na večeru, kao double date. E pa, Elena i ja smo otišle do toaleta, i kad smo se vraćale, načula sam njihov razgovor. Daniel je tada rekao kako će iz*ebati i mene i tebe a Liam je rekao da se samo usudi taknuti tebe i da će mu polomiti kosti. Kada ga je Daniel pitao zbog čega. Liam mu je rekao da ga ne treba to zanimati.
Ubrzo smo otišli svak na svoju stranu pa sam nazvala Liama i rekla da ga moram pitati nešto. Našli smo se u kafiću kod starog Leea. Kad sam ga pitala sve, rekao je da tebe voli već dugo vremena, ali da ne želi kvariti vaše prijateljstvo. Ne želi te izgubiti ni kao prijateljicu, jer je to sve što ga veže za tebe. Ja sam mu rekla da ću ti reći sve to, ali on je tada poludio. Opsovao me i rekao da ti ništa ne smijem reći. Na kraju sam se morala zakleti da ga neću izdati, a on se morao zakleti da te neće povrijediti. I nije. Sve do sada, pa je tako vjerojatno poništena naša zakletva. Ali tada zbog svađe i svega što se dogodilo, bilo je lakše ne govoriti ti ništa. Jer tko bi tebi sve objasnio? Bilo je lakše reći da smo se posvađali i da ne želimo komunicirati jedno s drugim. Eto..." ispriča mi sve, a suze u mojim očima sve govore.
Tada zazvoni zvono na vratima.
"To ne mjenja ništa." kratko kažem i odem otvoriti vrata...
ESTÁS LEYENDO
*Reality* (L.P...Croatian ZAVRŠENA)
FanficStvarnost je zaista okrutna ponekad... On- u kasnim tridesetima,uspješan u poslu, sa dva propala braka iza sebe i dvoje djece. Ona- dvadesetpetogodišnjakinja u braku, dvoje djece, jedini posao joj je briga o djeci i kući. Što se događa kada ih sudb...