Writter POV
DVIJE GODINE KASNIJE
"Bella, Anne!" vikne Mia popravljajući svoju bijelu haljinu s ljubičastim cvijetićima. Djevojčice dotrče do nje brzinom koju su im omogućavale svečane haljinice koje su se vukle po tlu.
Leon i Ivann izgledali su prekrasno u svojim odjelima, kao mali muškarci. Dok su uzbuđeno čekali da ceremonija započne, u isto vrijeme jednogodišnji blizanci Dea i Matt spavali su u svojim krevetićima. Kao i Nea i njen brat Noa.
Sigurno se pitate tko su sad sva ta djeca, a vjerujte ima ih previše, objasnit ću vam...
Nekoliko mjeseci ranije...Naime, Dea i Matt su Miini i Liamovi blizanci. Nakon večere koja se prije dvije godine dogodila u Niallovom vrtu, pala je i prosidba, Mia je pristala te su nekoliko dana poslije tog događaja, Mia i Liam skupa otišli na ultrazvuk. Tamo se ispostavilo da Mia nosi blizance. Kako li su samo tada bili sretni, isto kao i Anne i Ivann, Bella i Leon. Kada su čuli da će im se roditelji vjenčati, i da će dobiti još dvije bebe u kuću.
No nitko od njih nije se nadao da će baš tada u kuću uletjeti Jane i Niall sa vješću da će se za otprilike šest mjeseci roditi Nea i Noa.
Ono što se zapravo dogodilo nakon tih šest mjeseci je zaista fascinantno. Dakle Jane i Niall su bojili dječiju sobu kada je Niall začuo vrisak i bacio kist i boju na pod, a Jane se tresla od straha, a ujedno i bolova. Vodenjak je pukao, a porod počeo.
U isto vrijeme Mia i Liam, igrali su se sa svojih četvero djece, kada je Mia osjetila jaku bol u predjelu trbuha. Već je znala što to znači, pa je samo rekla Liamu, dvije riječi. "Vrijeme je." Liam je znao što to znači, pa je objasnio sve djeci dok se Mia spremala za bolnicu, te na brzinu nazvao Grace, koja se stvorila za doslovno deset minuta. Ona je ostala sa djecom dok je Liam vozio Miu u bolnicu. I kod nje je porod krenuo.
Pola sata kasnije, hodnikom bolnice nervozno su hodali, gore, dolje, Liam i Niall.
......
"Čestitam gospodine Payne, dobili ste kćer i sina, sve je u redu i sa vašom suprugom i sa djecom. Možete ih na kratko vidjeti, pa se idite odmoriti i sutra dođite u posjet."
......
"Čestitam gospodine Horan, dobili ste kćer i sina, sve je u redu s djecom i suprugom. Možete ih na kratko vidjeti, pa idite kući odmorite se, sutra ih ponovno dođite posjetiti.".....
"Okupili smo se ovdje, kako bi prisustvovali sklapanju dva braka. Danas sklapamo brak između Mie Right i Liama Paynea. Kao i brak između Jane Right i Nialla Horana. Ako netko ima nešto protiv ovih brakova, neka kaže sada ili neka zauvijek šuti...." matičar je pričao i pričao, a naši junaci, bili su sretni.
U isto vrijeme, Nick Jones u zatvoru je smišljao planove, planove za uništenje Mie i Liama, naravno da je čuo, da su se njih dvoje vjenčali i dobili djecu. Ali nije on bio toliko ljut na njih zbog vjenčanja i djece, koliko je bio ljut zbog toga što je po njegovom mišljenju, Mia uništila njega i njegovu majku.
Ali svi njegovi planovi uništiše se onoga trena kad ga premjestiše u drugi zatvor. A u njegovu ćeliju uđe Veliki J, zloglasni silovatelj, višestruki ubojica i pljačkaš. U zatvoru je već petnaest godina, a mora ostati tamo doživotno. S obzirom na to, barem želi omogućiti sebi svježe meso. Nitko mu se ne usudi usprotiviti. No jadni Nick to nije znao.
.....
Sada sjedi u ćeliji sam, dok mu se suze slijevaju niz lice, svaki dio tjela ga boli, od udaraca koje mu je Veliki J zadao. U glavi mu se stvaraju razni scenariji, slike, mogući događaji. I na sve je spreman, osim onoga što slijedi. Nekoliko dana kasnije Nick je silovan. Od tada, isto se događalo svaki dan, a Nick više nije onakav kakav je bio. Sve češće razmišlja o samoubojstvu, smrti i paklu. U glavi mu se odvijaju razne bitke, dok proživljava ono što nitko nebi htio...I sada, mnogo godina kasnije, Nick još uvijek živi u zatvoru, u istoj ćeliji, boreći se sa istim mislima, i istim događajima. Sada shvaća da je sam kriv za sve. No kasno je. Kajanje je sastavni dio svakog njegovog dana, kao i nabrajanje grešaka koje je počinio.
....
Mia i Liam dobili su još jedno djete, malenog Jamesa, sada su predivna obitelj sa ukupno sedmero djece, vika i buka prisutna je svakog dana u njihovoj velikoj kući, svađe i prepirke su također sastavni dio njihovih života, jer, zbog čega su dječaci ušli u kupaonu prije djevojčica? Naravno, kako bi im stavili pastu za zube, u gel za tuširanje, i kako bi im napravili još nekoliko sitnih spački.
"Ubit ćemo vassss!!!!!" začuje se vika na katu. Djevojke su shvatile da su im ponovno podvalili.....Jane i Niall u međuvremenu, dobili su još dvoje djece, također blizance, i njihova kuća puna je vike i galame, no nikome to ne smeta. Svi su na to već navikli. I sretni su. Zaista jesu....
Kraj... 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Reality* (L.P...Croatian ZAVRŠENA)
Hayran KurguStvarnost je zaista okrutna ponekad... On- u kasnim tridesetima,uspješan u poslu, sa dva propala braka iza sebe i dvoje djece. Ona- dvadesetpetogodišnjakinja u braku, dvoje djece, jedini posao joj je briga o djeci i kući. Što se događa kada ih sudb...