2.diel - Party Hard

259 13 1
                                    

Keď sme sa nachystali išli sme do auta a dohodli sme sa aby Herdyn nechlastal, lebo nás musí niekto aj odviesť.

Zavolal som mojemu kamošovi že sme pred jeho domom a otvoril nám dvere. Vošli sme dnu,a tam bol bar kde som si sadol a Herdyn išiel tancovať za random týpkami a Wedry tiež. Ja som si objednal vodku, 2 vodky, 3, 4 , 5,... a už to šlo zkopca, až keď som bol namol som išiel tancovať za random týpčice a tancoval som jak autista. Až po 5 min. sa ku mne pridala týpkiňa a tancovali sme spolu, neviem prečo ale asi si nevšimla že som ožraný alebo bola aj ona namol, tak sa so mnou začala rozprávať, nepočul som čo rozpráva tak som iba prikivoval a hovoril áno. Viedla ma za ruku a.... Zazvonil budík brutálne ma bolela hlava otvoril som oči a bol som uplne niekde inde, chcel som vypnúť budík no keď som sa otočil aby som ho vipol tam vedla mňa ležalo dievča ktoré bolo polo nahé a otočené chrptom. Nakoniec budík vipla ona a ja som si rychlo ľahol a robil som sa že spým. Sadla si a povedala, DOPRDELE MOJA HLAVA. Vstala z postele a odišla z izby. Postavil som sa a všade boli pohádzané moje a aj jej veci na oblečenie obliekol som sa a počul som ako otvára dvere. Vošla dnu a pozerala sa priamo na mňa a nič nepovedala a to isté aj ja. Pozerali sme sa na seba jak dementi a zrazu povedala z jej krásnych úst, Ahoj?.

Baxtrix Fan Fiction Where stories live. Discover now