Herdy nás išiel zobudiť, otváral dvere a už chcel povedať vstávame Baxi, no keď sa pozrel do miestnosti videl jak leží z Emily v posteli. Nakoniec potichu zavrel dvere, nechcel nás virušovať. Pomaly som otváral oči, no nešli to, jakeby som ich mal k sebe prilepené, v zápätí som cítil Emilynu ruku tak som ich otvoril a držal som ju za ruku. "Si hore?" Spýtal som sa Emily, "áno" odpovedala mi. Posadil som sa a chcel som ísť do kuchine no Emily ma furt držala za ruku a potiakla ma k sebe. "Ešte chvilku lež" povedala a ja som sa na ňu usmial a obial som ju. Boli sme k sebe prilepený, ležali sme tak trochu dlhšie a neuvedomili sme si to. Až nakoniec prišiel Wedry a povedal"Okey Baxi už vstávaj je fakt veľa hodín... ou" kukal sa na nás dvoch a pomaly sme sa od seba odlepili, "sorry že som vás virušil..." Emily ho prerušila" v pohode ajtak už sme boli hore a chceli sme sa najesť že Bax? " prikívol som a išli sme spolu do kuchyne. Dal som si vajíčka zo slaninou a paradajkami. To isté aj Emily, pomaly sme dojedli jedlo a išli sme sa prezliecť. Emily mi povedala že si každé ráno dáva rýchlu sprchu, povedal som že to je v pohode aj ja si dávam hocikedy rannú sprchu. Emily si išla pre uterák a potom do kúpeľne. Vyzliekla sa a išla do sprchy.(po 5 min.) Višla z vane a išla sa osušiť do uteráku. No nemala veci na oblečenie ale divné je to že spodné prádlo ano. Rychlo si na seba dala Podprsenku a nohavičky. Zabalila sa do uteráku a vištartovala von, no v tom som višiel z izby a mal v ruke mobil a Emily do mňa narazila a uterák sa jej odmotal a stála tam iba v spodnom prádle. Podal som jej uterák a povedala diki a potom išla do izby. Celé sa to udialo tak rychlo že som nevedel čo mám robiť, bola to taká trápna situácia, ale zároveň veľmi sexy. Keď som videl Emily iba v spodnom prádle vizarala fakt sexy, mala krásne tehličky na bruchu, ešte že mám také štastie že som našiel Emily. Niekoľko krát som si premietal ten incident v hlave a ona asi tieš. Taká krásna.... je fakt super "kamarádka"?
Čaute ľudia sorry že som dlho nevidala novú časť ale... mne sa nechcelo :D a nevedela som čo mám také napísať tam ma napadlo toto:D
YOU ARE READING
Baxtrix Fan Fiction
FanfictionMám aj na instagrame stránku o Baxovi(spolu s Verčou) keď chcete tak sa na ňu pozrite voláme sa tam Baxtardi_Baxtrix_Fanpage