Po ceste za Emily som kúpil veľkého plyšáka a rúže, dúfal aby mi uverila že nie som sukničkár, prišiel som do kaviarne a obiednal som 2 kávy jedna z čokoládou to bola pre Emily a druhá zo soľou pre mňa, vedel som že má ráda kávu z čokoládou síce bola najdrahšia ale pre Emily kúpim aj jednorožca. Počul som ako sa otvárajú dvere otočil som sa a tam bola Emily, no nevidel som jej do očí mala šiltovku, prichádzala ku mne, a podal som jej plyšiaka a ruže"to je pre teba Emily" dala mi pusu a sadla si ku mne neskutočne mi poďakovala a odkrila si oči a mala ich plné slzami. Ihneď som sa opýtal čo sa do p*či deje,(nejprv som bol zmätený veď dostala plyšiaka) zapozerala sa mi do očí a povedala"akujem ti strašne za plyšiaka ale prepáč, j-ja nechápem ako som mohla uveriť tej zasranej Kláre, bojím sa vytiahnuť päty z domu lebo mi vyhrožuje keď budem s tebou tak sa postará o to aby som už nebola z tebou, napísala mi najprv že si sukničkár lebo mi najprv nechcela vyhrožovať lebo si mylela že to pichopím no ja som jej odpísala že jej neverím a už to začalo..." neveril som vlasným ušiam ona jej vyhrožuje.... chitil som ju za ruku a povedal som"to si zo mňa robíš K*RVA sranu?! Čo teraz budeme robiť?!"Emily povedala" neviem ale bojím sa byť sama... ani ja som najprv neverila svojím očiam (lebo to čítala ako SMS:D)ja-ja sa strasne bojím Bax... neviem čo mám robiť " po dokončení vety mi chitla obidve ruky a trochu ich ztisla. Povedal som"Keď sa bojíš byť sama musí byť niekto s tebou... buď ja k tebe alebo ty ku mne.." Povedala"ja neviem mne to je,jedno hocikde len nie sama" povedal som"Radšej ku mne viacej ľudí menšia šanca že nás navštívi Klára " dopili sme kafe a Emily si zobrala plyšako ktorého držala celú cestu a neodlepila sa od neho a ani odomňa odišli z kaviarne. Držal som jej ruže. Išli sme k nej domov a zbalila si veci do kufru a zatiaľ kým si balila veci som musel zavolať chalanom.. postupne som im všetko vysvetlil a ešte že to pochopily.. sú to fakt kámoši dovolal som a išiel pomôcť Emily. Za 20 min. Bola zbalená a v ruke držala svojho plyšiaka položila ho na zem a rozutekala sa kumne a vrelím obiatím mi povedala veľké ďakujem išli sme k nám domov a pozdravila chalanou a tiež ich obiala a samozrejme sa nezabudla poďakovať.
Čaute ľudia, ospravedľnujem sa za taký dlhý diel ale ja som nevedela kde mám prestať :D. Dúfam že sa vám bude tento diel páčiť a znovu bude ďalší diel zajtra alebo pozajtra.
YOU ARE READING
Baxtrix Fan Fiction
FanfictionMám aj na instagrame stránku o Baxovi(spolu s Verčou) keď chcete tak sa na ňu pozrite voláme sa tam Baxtardi_Baxtrix_Fanpage