Pozrel som sa na Emilyn mobil a videl som video kde je krásna príroda a zrazu vyskočí strašidlo. Keď som to videl aj ja som sa zľakol a vykríkol som "DO P*ČI" Emily sa zrazu začala smiať a hodila po mne vankúš. "Au, čo si po mne hodila vankúš :D" vrátil som jej to a znovu sa zasmiala. Vrhla sa po mne a začali sme sa "biť". Chitil som jej ruky a položil som ju chrptom na zem. Skončili sme v takej polohe že Emily nehibne ležala na zemi a ja som nad ňou ležal a držal som jej ruky. A zas to prišlo, a zas som sa jej zahľadel do očí a znovu nás držali centimetre od seba a pýtal som sa sám seba, mám ju pobozkať?nemám?. No nakonec ma pobozkala Emili a zašepkala," musíme si dávať pozor, aby náhodou tu neprišiel Wedry". "No jo no" povedal som a vstal som a išiel do izby natočiť video. Počas videa sa stali zopár failou a museli sme znova začať odznova. Ukončil som video a išiel som do mesta vyvetrať si hlavu od všetkého po ceste som stretol zopár fanúšikov a dal som im zopár podpisov a selfies. Na námestí som sa dlho nezdržal lebo mi bola zima. Keď som prišiel domov vyzul som si topánky a išiel som si umyť ruky. Keď som si umýval ruky počul som ako sa rozpráva Wedry a Emily. Wedry hovoril že tu môže zostať ako dlho bude chcieť bol som rád že sa Tak rýchlo skamarátili, potom pár otázok okolo mňa a Emily že kde sme sa stretli,ako dlho sme spolu... no také otázky aby vedel zas všetko o mne, naschvál využil čas keď tu niesom. Prišiel som za nimi do kuchyňe a pozdravil som ich "ahoj" odzravili mňa a Wedry sa ma pýtal kam som išiel, povedal som že na námeste vyvetrať si hlavu. "Aha" povedal Wedry a pokračoal vo vete. "No vieš koná sa v Piatok 4Fans a si tam pozvaný, či by si išiel snami", "ano pojdem a čo Emily?", "No,ona by mohla ísť s tebou" povedal Wedry a ja som mu odpovedal"Okey, Emily pôjdeš so mnou?"
YOU ARE READING
Baxtrix Fan Fiction
FanfictionMám aj na instagrame stránku o Baxovi(spolu s Verčou) keď chcete tak sa na ňu pozrite voláme sa tam Baxtardi_Baxtrix_Fanpage