3. diel - Kto je to dievča?

229 9 0
                                    

Ahoj odpovedal som jej. Keď som ju uvidel rozbušilo sa mi srdce lebo vizerala úžasne, jej krásne vlnité vlasy a jej nádherné modré oči. Opýtala sa ma či ma bolí hlava, áno povedal som. Potom zas odišla z izby a prišla s vodou a navlchčeným uterákom. Ľahni si povedala mi a ja som ju poslúchol. Prišla ku mne a uterák mi položila na hlavu, opýtal som sa či si niečo pamätá. Povedala mi že niečo áno, ale tiež ju bolela hlava. Usmial som sa a ona mi to vrátila naspäť. Rychlo som si vspomenul na Wedryho a Herdyna, schmatol som mobil a išiel som volať Herdinovy. Zdvihol mi to a  dohodli sme sa aby pre mňa prišiel. Ale nevedel som kde ležím. Tak som sa opýtal a povedala mi adresu domu a mesto kde som. Zložil som hovor a naspäť som si ľahol. Povedala mi že mňa pozná ako Baxtrixa nie ako Štepána Bauchtu, ja som sa spýtal jak sa volá ona, Emili Mikorová. Podali sme si ruky a zahladel som sa jej do očí a ona tiež. Pomaly som sa k nej začal približovať len centimetre nás držali od seba.... No v tom mi zazvonil mobil a ja som povedal do p*či. Zdvihol som mobil a Herdyn mi povedal že čaká pred domom, Emili ma odprevadila rozlúčili sme sa a išiel som k autu. Počkaj! Vikríkla a ja som sa otočil zobrala moju ruku a napísala tam svoje číslo a dal mi bozk na líco a zašepkala, ahoj a odišla.

Baxtrix Fan Fiction Where stories live. Discover now