Dorazili sme domov a dal som tašky do kuchine a začali sme vybalovať veci a konečne som sa mohol najesť, bol som tak šťastný :D. Sadol som si k stolu urobil si raňajky a potom som išiel do izby natočiť nejaké videjko asi to bude OctoDad. Je to nová hra ktorá ma baví a dúfam že to bude baviť aj divákov. "Takže čau všetci a výtam vás u nového videa a toto bude nová hra na mojom kanále a volá sa octodad, takže to naďalej nebudem zdržovať a ideme na to" povedal som a v tom mi prišla Emily do izby. "Ježiši, prepáč nevedela som že teraz natáčaš" povedala Emily, "v pohode, chceš byť vo videu?"odpovedal som jej, "nie, to je v pohode, BaxČus" a potom odišla z izby. Pokračoval som v natáčaní. Všetko išlo ľachko, dotočil som video a povedal som Jurasovi aby to zostrihal a taktiež aby vystrihol takú scénku z mojou "kamoškou", napísal že okey. Potom som napísal na FB že zajtra o 18:00 bude stream. Ľudia na to začali reagovať asi takto:WOOW,OMG,ja tam musím byť, vták čo trieska s hlavou z jednej ztrany na druhú.... neviem čo má furt každý z tým vtákom, ale už mi to lezie na nervy. Pomaly som si začal uvedomovať že je celkom neskoro, wow, ubehlo to fakt rýchlo a znovu som bol hladný takže som išiel zas do kuchyne, urobil som si jedlo a išiel do sprchy. Umyl som sa a išiel spať. .........................................................
Ráno som počul búchanie v kuchyni tak som sa tam išiel pozrieť, bola tam Emily a niekam sa chystala, "Dobré ráno?" Povedal som, "ou, ahoj, ja ja musím ísť do práce vieš..." odpovedala mi "aha... a kde pracuješ?" Povedal som, "no to je tu v prahe a ja robím učiteľku na strednej škole a ja som mala celý týždeň voľno a teraz musím íst tak ahoj" povedala mi obiala ma a dala mi pusu. "Tak čau"
YOU ARE READING
Baxtrix Fan Fiction
FanfictionMám aj na instagrame stránku o Baxovi(spolu s Verčou) keď chcete tak sa na ňu pozrite voláme sa tam Baxtardi_Baxtrix_Fanpage