10.diel- Emily je u mňa

131 5 0
                                    

Emily odišla z izby a ja som šiel za ňou, v tom ma Wedry zastavil a povedal, "to je ta Emily že?" Ja "Ano" Herdyn "Dobrá voľba :D" zasmialsa a ja som ho buchol do ramena. Išiel som za Emily a odviedol som ju do izby pre hosťou. Vybalila si veci a macka si položila na posteľ. Sadla si na posteľ a obiala ho, sadol som si ku nej a povedal som "adi sa ti páci ten macík že? :D"Emily povedala"áno veľmi ďakujem ti veľmi pekne" položila,ho a v zápätí obiala mňa a dala mi.bozk na líco. Pevne som ju držal. Po obímaní sme išli do kuchine sa najesť, otvoril som chladničku a nevedel som čo si mám vybrať, potom som išiel sa pozreť do skriniek a povedal som"nič nemáme musím ísť do obchodu" Emily povedala"musí tam niečo byť ukáž" išla,do vhladničky a vybrala miešaný šalát, potom išla do skrinky a vibrala soľ, korenie, cukor a ocot. Pomiešala to a povedala, tadaaaa a usmiala sa. Kukal som sana ňu a zatlieskal som jej 👏👏👏. "Dúfam že máš šalát rád " povedala Emily a ja som odpovedal "ano mňam" dopapali sme jedlo a išly do Emilynej izby a znovu sme sa pozerqli na film, tentokrát to bol Deadpool sice som to už videl ale rád sa na to pozrem aj 2×, hlavne z Emily. Cez film sa nič moc nedialo lebo sim už dával pozor na film tak to ubehlo ako voda a Emily mi povedala"Milujem filmy od MARVEL" ja sim iba prikívol. Bol už večer a stmievalo sa umyl som si suby a obliekol som sa do pyžama a povedal som Emily dobrú noc a išiel som si lahnúť do postele. Nemohol som zaspať. Počul som ako niekto otvára dvere a bolatam Emily, ani,ona nemohla zaspať tak som povedal ať príde ku mne. Ľahla si aj zo svojím plyšiakom a zaspala na mojej hrudi. Dal som,jej pusu na líco a zaspali sme.

Baxtrix Fan Fiction Where stories live. Discover now