8. diel-Začína sa to komplikovať

132 5 0
                                    

Otvoril som dvere, išiel do izby azwčal,vypisovať Emily prečo zrazu zmenila názor na mňa, že vraj jej kamarádka povedala že som sukničkár a iba ju využívam. Spýtal som sa kto jej to povedal... jasne že to bola moja bývalka ktorá mňa furt chce a urobí všetko preto aby som s ňou chodil. Zavolal som svojej EX Klara a spýtal som sa prečo jej to povedala... samozrejme robila ako nič... "Ešte raz niečo takéto povies Emily alebo,niekomu tak ti vytrhnem oči z tela" a zložil som hovor. Nevedel som že sa viem tak naštvať kvôli Emily... Klára mi napísala"Nikomu nič nepoviem... nepatríš k Emily... ale miekde inde" Tak som si povedal.. "No super... ona asi nič neurobí... čo teraz,čo teraaz... nič iné ma nenapadlo ako napísať Emily žeto je moja EX čo mňa stále chce a urobí všetko preto aby mňa dostala naspäť... to isté čo robím ja nej... "Emily komu veríš Kláre alebo mne?" Odpovedala"ty vieš že tebe ale... čo keď dopadnem jak ona... mám z toho zmiešané pocity... zajtra v kaviarni na námestí sa porozprávame okolo 14:00"
"Dobre" povedl som. Odložil som mobil a celý večer som rozmýšlal o Emily,čo keď nakoniec mi neuverí a ja zas ostanem sám... čo keď mi to uverí ale nebude si 100% istá a bude uvažovať nad tým......... Ráno zazvonil budík o 12:00 a nachistal som sa na stretnute z Emily. Umyl som si zuby, učesal sa,obliekol sa a išiel sa naraňajkovať. Sadol som si za stôl a Wedry sama pýta"ty zas niekam ideš? Hmmm... podozrivé" pozrel sa na mňa z úsmevom a,dal mi tanier na stôl. Už aj prišiel Herdyn a ten ma podizrieval ešte viac a povedal"Jak vizerá ta Emily",Wedry"Počkať niečo mi uniklo?", Ja"Odkiaľ vieš o Emily? Išiel som okolo tvojich dverí a pičul som zajímavý rozhovor..." ,Wedry "Čo? Počkaj ty máš dievča?!",Ja "Čo? Nie nemám a Herďo, čo si všetko počul?!", Herdyn"no asi jak sa snažíš dostať Emily k sebe naspäť... tak asi dosť" Ja "Ty zmrde ". Wedry iba,nechápavo na nás 2 pozeral a začal sa vypitovať Herdyna čo sa stalo a kto je Emily Kamarádka? Priateľka? Vlastne to ani ja neviem.. Odišiel som z domu a vyrazil za Emily.

Baxtrix Fan Fiction Donde viven las historias. Descúbrelo ahora