TUHAF ADAM

26 4 2
                                    

İlk sözlerimi yaklaşık olarak tam tarih veremesem de. 2017 yılı içinde yazmaya başlamıştım. tabi hiç bir tecrübem yoktu. nasıl yazarım. söylerim'i nasıl toparlarım bilmiyordum. yine de bir şeyler karalamış yazmıştım.

Kenar da biriktirdiğim o kadar notu ne zaman yazdığımı notların kenarına tam tarih ve gün düşmediğim için bilmiyordum. önemli olan en az kayıp'la birşeyler yazmış olmamdı. bu sözleri derleyip toparlamaya başladığım günün tam tarihi (26 mayıs cumartesi 2018'idi). evet üzerinden sizin için oldukça olabilirken benim için baya bir zaman geçmişti.

Geçen bir yıl içinde neler yaptığımı, neler yaşadığımı inanın şuan bilmiyorum. yaşadığım her hikâyeyi anı hatırla'mam pek mümkün değildi.
Bildiğim tek şey geçen zaman içinde sevin'diğim. sevdiğim. umursa'ndığım. sevinçlerine ortak olduğum. sevdiklerimle beraber olduğum. kırıldığım. İncindiğim. üzüldüm'dü ve benim için yaşanması en zor olan şeylerden birisi ağlamak'lı geçen bir yıl olduğuydu. buna emin olsanız şimdilik yeterli.

Hiç kimse benim düşüncelerimi benim kadar iyi bilemez'di. insan bazen anlaşılmayı ister, bende bu zamana kadar anlaşılmayı istemiştim. anlaşılmak istemeyi çok uzun bir süre istemiştim. anlaşılmayı istediğim zamanlar da tanıdığım insanlar oldu ve şimdi ki düşüncem'le cevap veriyorum, onlar o zaman olmasa'larım oldu. anlaşılmak konusun da uzun bir süre sonra vazgeçtim. çünkü illa anlaşılmaya gerek yoktu. anlaşılmasan da olurdu. kendini ifade edebiliyorsam ve iyi bir nokta da isen bence bu en iyi'siydi.

İlk bölümü kısa tutmak istedim dostlar nedeni ise cümlelerin toparlanmaya ihtiyacı vardı. İyi kısımları ilk bölüm için uygun olanları bıraktım sadece.

HİSSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin