YENİ YIL (2017)

11 3 0
                                    

2. BÖLÜM

Yeni yıla bir çok insan yalnız, bir çok insan ise yanında ailesi, akrabası, tanıdığını arkadaşım, dostum, kardeşim ve kankam dediği insanlar'la veya sevdikleri ile giriyordu.
Yeni bir yıla ne kadar çok insan yanlız giriyor ve ne kadarı kendisini seven bir sevgili ile giriyor bilmiyordum. tek bildiğim emin olduğum şey, yeni yıla sevgili dediğim kızla gidecektim.

insan hayatında biri olsun isteyebilir. değerli olacak. yanında olacak. onunla ileriye dönük büyük hayalleri, büyük umutları, güzel yarınları olacak ve olmasını istediği insanlar olabilir. bende hayatım da biri olsun isteyen insanlardan sadece birisiydim. O yüzden hedefim'in peşinden gittim. O'nun peşinden.

Aşk'la meşkle işim olmaz benim. Aşk'la ilgilenmiyorum, benden uzak dursun. aşk mı? aman aman, gibi düşünen çok insan var. belki şuan böyle düşünen insanlar'dan birkaçı içimizde olabilir.

İçimden gelen ve söylemek istediğim tek bir kelimeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. "keşke" evet biliyorum keşke demek günah ALLAH'IM beni affetsin. ama keşke birini sevmek aklımın ucundan geçmesey'di. Kalbime böyle bir his böyle bir dürtü, artık adı neyse o hiç gelmese'ydi. ben o zaman daha çok ben olarak kalabilir'dim. bu sözleri yazarken ve daha sonrasın da ben ben değilim inanın. dışarda, herhangi bir yerde yolunu kaybedebilirsin. yada yanındaki insanı kalabalık bir yerde kaybedebilirsin. Çocuk sahibi bir anne baba isen çocuğunu Pazar da kaybedebilirsin, markette kaybedebilirsin, lunapark'ta ve bir sokak arasında kkaybedebilirsin. Çok sevdiğin bir insanı ölümle karşılaştığı için kaybedebilirsin. ve kendini de kaybedebilirsin. eski benliğini, anılarını, güzel hatıralarını, içinde güzel olan ne varsa hepsini kaybedebilirsin. umudunu, gücünü, güvenini, inancını, sevgini, sabrını, huzurunu, mutluluğunu, cömertliği, insanlığını, terbiyeni, ahlakını, namusunu kaybedebilirsin. Benlik kelimesini hiç merak edip bir kitaba bakmadım. araştırmadım. hepimizin herşeyi bilen google amcası var. ona bile sormadım. benim düşünceme göre benlik şu demek; içimde beni ben yapan değerlerim, duygularım, hislerim ve düşüncelerim'di. Benim düşünceme fikrine göre belki yanlış düşünüyordum. eğer yanlış ise sen bu kısmı düzelt değerli dost.

Sevilenler gider sevenler ise kalır, olan sadece kalana olur. sanırım Aşkın acısı ve ben kalıcı'ydım. o ise gidici'ydi. Bunu göremedim. fark edemedim.

sadece sevdim. sade sevdim
sade sevdiğim için görememiştim
sadece kördüm. kendimi kördüğüm etmiştim.

HİSSETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin