Kalpten

69 9 2
                                    

Bazen kendimle savaşıyordum. Sevmekten kurtulayım diye. Öylesine karmaşık bir denklemdi ki. Onu sevmekten kurtulamazsam, benliğimi yitirecektim. Ben, o olmaktan kurtulacağım biliyorum. Eğer kurtulmayı başarırsam, yüreğimdeki boşluğu nasıl dolduracağım peki?
Onsuzluğu yaşamaya alışmaktan da korkuyorum. Onsuz olmaya alıştıktan sonra, bir gün çıkıp gelse, onunla yeniden birlikte olmayı beceremem diye korkuyorum. Geleceğe dair umudumu yitirmedim ama. Hala yüreğindeysem, hala bana dair bir özlem varsa içinde ve hala aşkı yaşatıyorsa kalbinde geri dön ve daha seninle yaşayacak çok şeyimiz var de...
O günden sonra mutluluk maskesini takıp herkesi sahte bir yüzle aldattım. O kadar kolaydı ki.. Güldüm ve aldattım. Oysa yüreğim bir hüzün şarkısı ezberlemişti ve derinlerde sessiz bir şekilde tekrar edip duruyordu. Böylesine derin bir aşka tutulmamıştım. Uzun zamandır ellerim terlememişti. Uzun zamandır heyecanla çarpmıyordu yüreğim. Günlerimi böyle umutsuzca tüketip geçireceğimi düşünüyordum. Umutsuzca... Bir hayal gibi geçip gitmişti. Ama sen hayal değildin. En gerçekten daha gerçektin.
Konuşacak çok şeyimiz, paylaşacak çok şeyimiz var. Allah'ım ömrümüz yetecek mi hepsini yapmaya? Ona ne söylesem, yüreğimin sesiyle söylüyordum. Yanlış anlaşılabileceğime dair en ufak bir kaygım yok. Zaten aşk kaygılardan arınmış olmayı gerektirmez mi? Kaygın varsa aşkı nasıl yaşayabilirsin ki? O hayatımda olduğundan beri insanlara olan bütün kırgınlıklarımı attım bir tarafa. Uzadı cümlelerim farkında mısınız? "Evet" ya da " Hayır" dan oluşan tek kelimelik cümleleri kullanmıyorum artık. "Çocuk gibiyim çocuk..." Başkalarına saçma gelen her şey mutlu ediyor beni. Sanki her şeyi ilk kez görüyorum.
Dün gece perdeyi çekip yağmurun yağışını izledim. Harika bir şeydi bu! Mucize bu! Ne kadar bilimsel açıklaması olursa olsun. Umurumda değil. Mucize bu mucize! Meğer ne kadar çok şarkı ezbere bilirmişim. Ne kadar çok şarkı en sevdiğim şarkıymış. Bunu yapmayalı uzun zaman olmuştu.
Bir iddiam var benim bu aşkta. Onun her şeyi olmak istiyorum. Sevinç'i, kızgınlığı, hüznü, aldırmazlığı, çocukluğu, yalnızlığı, yorgunluğu, enerjisi, göz yaşı, gülüşü, korkuları, cesareti, alınganlığı... Ben ona ait olmayan ne varsa çıkardım hayatımdan. Onun olanı yaşamak istiyorum. Ona dair hiç bir korkum yok. Kalbim ondan gelecek her şeye açık. Bir tek kaçışlara, gidişlere kapalı bu kalbim. Bak yine bastırdı yağmur. Mucize akıyor gökyüzü'nden.

Fikr-u Hayal(Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin