AŞK'I ANLAT

34 3 2
                                    

Bana aşk'ı anlat deseler kalbim titreyerek Allah der. Ama dünyevi aşk'ı anlat deseler  "aşk gizli yaşamaktır ve yaşatmaktır" derim. Şimdi bu cümleyi biraz açalım. Aşk gizli yaşamaktır diyorum. Çünkü, aşkını ortaya dökersen, sevdiğin kişiye de "zamanı gelmeden" söylersen asıl aşkı ölümsüzleştirmenin zamanı gelince aşık olduğun kişiyi çoktan unutmuş olursun. Ama eğer gizli yaşarsan, işte o zaman vakti gelince o aşk ölümsüzleştirilebilir.
Gizli yaşamak ve yaşatmaktır derken "yaşatmaktır" diyorum. Aşk'ı gizli yaşarken aynı zamanda gizli gizli aşkını sevdiğin kişiye yaşatmalısın. Nasıl mı? Kendimden anlatayım: Sürekli kulağın onda olur mesela. Acaba bir ihtiyacı mı var? Bir problemi mi var? Üzgün mü? Canını sıkan bir şey mi var? Yardım edebilir miyim? Diye düşünürsün. Uzaktan uzaktan senin ona bakışlarını farketmeyecek şekilde bakmaya çalışırsın o güzel gözlerine. Yanından geçerken utancından başını öne eğerek hızlıca geçersin yanından. Her geçtiğin kapıdan geçerken arkana bakarsın geliyorsa kapıyı ona da tutarsın. Sırf gülümseyerek "teşekkür ederim" demesi için. Ve sonunda bir ömür yetecek o güzel sesi duyarsın. "TEŞEKKÜR EDERİM". İşte yaşatmak dediğim bu. Sen ona varlığını usulca, çizgini aşmadan belli edeceksin ve sonunda aldığın ufacık bir teşekkürle bir ömür yaşayabileceksin.
Çok güzel değil mi aşkını gizli yaşamak ve yaşatmak? Yaşanabilecek en güzel duygu.
   Uzaktan bakarsın bazen o gözlere. Sana senin gözlerini çağırıştırır. O ufacık gözlerde dünyaları görürsün. Ve yine o ufacık gözler sana dünyaları verir. Ama aslında sen dünyaları değil sadece onu istersin. Fakat o bilmez.
İnsan böyle bir duyguda yaşamayı anlıyor. Sürekli başarılı olmaya çalışıyor insan. Ki gizli aşkı onun başarısını görsün. Ya da o kadar başarılı olmaya çalışır ki insan sevdiğine layık olabilsin.
Her şeyden önemlisi ne biliyor musunuz? Bu gizli aşk insana insanlığını, en önemlisi Allah'ı hatırlatıyor. Daima Allah için yaşamayı öğretiyor. Yalnız O'ndan isteyebileceğimizi öğretiyor. Var mı ötesi?  

Fikr-u Hayal(Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin