Birbirimizi görmeyeli hayli zaman oldu sevdiğim. Yine uzun zamandır mesajlaşmamız bile kısacık. Olsun. Önceden de dedim ya bu yaptığımızın çok güzel bir şey olduğunu. Sanki varlığınla birlikte yokluğunla imtihan ediliyorum sevdiğim. Seni görmeden geçirdiğim bir saniye bile canımı acıtırken uzun bir süredir seni göremiyorum. Emin'im ki Rabb'im bunun mükafatını misliyle verecek bize hayatımın anlamı.
Bunları yazarken tek kaldığım anda açıyorum müziğimi ve başlıyorum içimdekileri kaleme dökmeye. İlerde hepsini sen de okuyacaksın biliyorum. Bunu bilerek her kelimemi seçerek kullanmaya çalışıyorum. Umarım seni kıracak bir şey yazamamışımdır nefesim.
Şimdi sen okuyacaksın ya bunu o yüzden kısaca senden bahsetmek istiyorum.
Sen benim hayatıma anlam kattın. Beklenmedik bir anımda aşık olduğum kişisin. İlk görüş derler ya benimki de öyle işte. Seni ilk gördüğümde sanki gözlerimi hayata yeni açmışım ve açar açmaz da seni görmüşüm gibi oldum. Bilmiyorum belki bu dediklerim sana çok yapmacık gelecek ama benim kalbim böyle işte. Sakın yanlış anlama yapmacık değil. Sana da öyle gelmesin lütfen. Kalbini kırdığım zamanlarda yaptığım gibi uzun uzun yazıyorum sadece. Hani kırdığım zaman uzun uzun mesaj atardım sana da sen de dayanamayıp affederdin hemen. O anlarda ben daha iyi anlıyorum ki sen de beni en az seni sevdiğim kadar seviyorsun. Bir insanın varlığı İnsana güven verir ya hani aynı babalar gibi, sırtını yaslayabileceğin birisinin olduğunu bilirsin. Senin varlığın da bana öyle güven veriyor. Uzakta olduğun zaman bile bir mesajınla yanımdaymışsın gibi yapıyorsun ya hayranım o yönüne. Aramızda kalsın o yönünü kıskanıyorum sevdiğim.
En üzgün olduğum zamanlarda ufacık bir kelimenle bile yine dünyanın en mutlu insanı yapabiliyorsun beni. Şimdi belki diyorsundur " sen bu düşüncelerini neden böyle yazıyorsun Kİ?" Yazıyorum çünkü bunlar şu anda içimde olan duygularım ve bunları sana şu an söyleyemiyorum ben de böyle yazıyorum ki ilerde sana gösterebileyim hayatımın her anında olduğunu.
Nur yüzlü sevdiğim benim. O yüzün varya o yüzün, insan bir yüze bakınca bu kadar ferahlar mı bilmiyorum. Yüzüne uzaktan da olsa baktığım anda içim huzur doluyor. Derin bir Oh çekiyorum 😌.
Karakterin o kadar güzel ki dışarıdan bakan bir insan sana çok çocuk gibisin diyebilir ama seni tanımayan bilemez ki içinde öyle güzel dik duruşlu, ağır başlı biri olduğunu. Her şeye rağmen dim dik bir kişi görüyorum karşımda sana bakınca.
Gelelim Beni en derinden etkileyen o sesine ve gülüşüne. Aman Allah'ım o nasıl ses? Sana o sesi veren Rabbime kurban olurum ben. Sen fazla konuşmazsın Benimle ama yine de sen ufacık bir şey söyleyince bile ben tüm her şeyle bağlantımı kesip sırf senin sesine odaklanırım. Çünkü o ses benim ruhuma işleyecek sen konuşurken biliyorum. Ve o gülüşün.... Seni uzaktan bile olsa gülerken gördüğüm zaman içim de kelebekler uçuşuyor ve istemsiz bir şekilde benim de yüzüm gülüyor.
Güzel yüzlü sevdiğim. Biliyorum sen öyle duygularını pek belli etmeyen birisin. Ben de seninle konuştuğum sırada belli edemem duygularımı o yüzden böyle yalnızken yazıp belli etmeye çalışıyorum.
İşte canım benim kısaca seni anlattım. Umarım başarabilmişimdir senin gibi bir insanı anlatmayı.
Biliyor musun sevdiğim? Senin bana böyle arada bir mesajlaşmamızda nadir de olsa ufacık bir" canım benim " demeni bile ben saklıyorum. Fotoğrafını falan çekip ölümsüzleştiriyorum yani. Sürekli bakıp bakıp gülümsüyorum. Senin ve benim fotoğrafımı da birleştirip ona da uzunca bakıyorum. Bazen o fotoğrafa bakıp uyuyakalıyorum. 😊😊
Hani olur da ihtimaller gerçeğe dönüşürde aramızdaki yollar uzarsa, sen başka şehirde ben başka şehirde olursak seninle paylaştığımız tek bir günümüz aklına gelsin. O yüz yüze bakamamamız, konuşamamamız falan. ( Bu Arada insan en çok sevdiğinin yanında susarmış 😉). Biraz da olsa belki özlemimizi hafifletir bu. Yine senin dediğin gibi "Bizim aramıza mesafeler giremez". Senin kalbin bana, benim kalbim sana ömür boyu emanet sevdiğim.
İyi ki hayatımdasın, iyi ki hayatındayım sevdiğim. İyi ki birbirimizi ömürlük seviyoruz. Hayatımızı birleştireceğimiz o günü iple çekiyorum bir tanem. O gün bir an önce gelsin. Gelsin ki her gözümü açtığımda seni görebileyim. Seninle güne başlayıp seninle güne son vereyim istiyorum.
Sen gel benim sonsuzum ol beraber sonsuz aşkı yaşatalım olur mu? ☺️☺️☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fikr-u Hayal(Aşk)
RomanceSiZin hayalinizdeki sevgi,aşk ; hayallerinizden de öte bir sevgi, aşk olsaydı ne hissederdiniz??